zaterdag 14 februari 2015

MUA Lipstick | SHADE 1


Mua is een merk waar ik veel over hoor, voornamelijk positieve dingen! Toch loop ik het make-up schap zonder pardon voorbij, afgelopen week niet. Toen nam ik uitgebreid de tijd om eens te kijken naar de producten. Deze lipstick sprak me gelijk aan en ik besloot om hem mee te nemen!


Dit is de SHADE1! Een rode kleur die iets naar de donker kant neigt! 


Wat ik een onwijs leuk detail van de huls vind is dat je de onderkant eraf kan draaien en dan gewoon de lipstick heb alleen dan nog in een potje, hierdoor zie je de kleur zoals die in het echt is!



De kleur heeft een beetje een donker rode bloed kleur, onwijs mooi en perfect voor de herfst en winter!

Zoals je kan zien benadrukt de lipstick de velletjes op je lippen wel! Velletjes vrij lippen zijn zijn dus wel een must voor deze lipstick.
De lipstick blijft wel goed zitten bij een tussendoortje alleen een maaltijd overleefd de lipstick zeker niet.

De kleur vind ik als nog onwijs mooi, een manier waarop de lipstick ook erg mooi is, is gecombineerd met een lipbalm, dus even de lipstick en de lipbalm mengen en de lipstick blijft goed zitten en verzorgd ook nog een  klein beetje ;).

De lipstick is te koop bij de Kruidvat filialen die het merk MUA verkopen, de lipstick kost een kleine €3,49! Een mooie prijs voor een lipstick :)

Liefs Tessa,


1 opmerking:

  1. Ik heb maar één MUA lipstick, en die vind ik echt niet fijn... Hij is stroef, bevat way too much glitter en benadrukt velletjes! :(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...