zaterdag 21 februari 2015

Royal eyeshadow brushes


Bij de op=op voordeelshop liep ik per toeval tegen deze 3 kwasten aan, ik besloot ze mee te nemen zodat ik ze kon testen. Mijn eerste indruk was namelijk erg goed!
Ik nam 3 kwasten mee. 
- eye shading brush
- contour eyeshadow brush 
- smokey eyeshadow brush 

De kwasten zijn van het merk Royal, ik ken dit merk niet heel goed, ik heb ooit nepnagels gehad van dit merk en daar was ik erg tevreden over.

Eye shading brush 




Dit is een brede platte kwast met stugge haren die dicht op elkaar zitten. Deze kwast kun je onder andere gebruiken om oogschaduw aan te brengen op het ooglid of op het wenkbrauw bot (highlighter)


Smokey eyeshadow brush 




Dit is een heel klein en ook erg compact kwastje. Deze kwast kun je gebruiken voor het blenden van de eyeliner of voor een accent kleur in je oogschaduw look. 

Contour eyeshadow brush




Deze kwast heeft wat minder haren op elkaar zitten en is daardoor een beetje fluffy. Hierdoor is de kwast perfect om oogschaduw mee aan te brengen en uit te blenden in de arcadeboog!

Mijn algemene ervaring over de kwasten is echt SUPER!! De kwasten zijn onwijs zacht, nemen precies genoeg oogschaduw op. De kwasten zijn prima uit wasbaar, ze behouden hun vorm en er ontstaan geen uitstekende haartjes. Samengevat ; ik heb nog geen enkel nadeel of stoorpuntje tegengekomen. Dit zijn echte toppertjes. Eigenlijk zelf budget toppertjes want per stuk kosten de kwasten €2,25 per stuk en je heb 3 kwasten voor €6,00! Ben je dus opzoek naar goede kwasten omdat je bijvoorbeeld nog een 'beginner' bent... zou ik deze kwasten je aanraden!! Deze kwasten overtreffen zelfs mijn HEMA kwasten! Ik gebruik alleen nog maar deze kwasten!!

Liefs Tessa. 

1 opmerking:

  1. Oe! Budget toppertjes dus! Ze lijken trouwens echt precies op de kwasten van ELF!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...