zaterdag 28 februari 2015

W7 Naked Nudes eyeshadow palette


Al een tijdje twijfelde ik om dit palette aan te schaffen. Ik had er eigenlijk nog nooit iets over gelezen op blogs. Toch heb ik hem aangeschaft omdat ik er best wel nieuwschierig naar ben/was! Tijd voor een review!



In dit palette zitten 4 nude kleurtjes met shimmer!







De swatches zijn niet super, ze zijn erg kruimelig, jammer, ik had toch iets meer verwacht. 


Natuurlijk heb ik een look gemaakt. Ik merkte tijdens het maken van de look helemaal niets van de kruimelige structuur. Wel merkte ik dat de pigment niet super is, maar gelukkig kun je de kleur mega goed opbouwen. De laatste tijd gebruik ik alleen nog maar dit palette en ik ben er dol op! Perfect voor een mooie zeker niet te heftige everyday look!

Dit palette is onder andere verkrijgbaar bij de op=op voordeelshop voor (uit mijn hoofd) €4,99. Een mooie prijs voor dit prachtige nude palette. 

Liefs Tessa, 


1 opmerking:

  1. Wat fijn dat het toch zo goed bevalt!
    Groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...