dinsdag 31 maart 2015

Chap-ice revo lipbalms


Een lipbalm is niet het eerste waar je aandenkt als je aan de lente denkt! Toch leek het mij wel leuk om jullie deze 4 super leuke lipbalms te laten zien!



Eigenlijk zijn dit een soort van dupes van de EOS lipbalms, dat zijn rond lipbalms in een balletje.

Ik kocht 4 geuren/smaken!

Watermeloen ;


Granaatappel ;


Kers ;


En als laatste blauwe bessen ;



Ik vind deze lipbalms echt geweldig! Watermeloen is mijn absolute favoriet voor de lente/zomer mmm, hij is zo sweet!



De lipbalms zijn echt geweldig en ze verzorgen je lippen prima!
Ik kocht deze lipbalms op de huishoudbeurs voor €10,- (voor 4 stuks dus). Ik kon vrij lastig informatie vinden over deze lipbalms op internet maar ik zag dat ze op ebay sowieso te koop zijn (mini chap-ice revo lipbalm)! Mocht je ooit op een beurs een standje tegen komen met deze super leuke lipbalms zou ik zeker even een kijkje nemen! Wie weet is het ook wat voor jou!
Vandaag dus niet een uitgebreide review maar meer even een tip tussendoor!

Wat zou jullie favoriet zijn? Ker(doet met denken aan zoete lolly's), watermeloen (die vind ik zelf erg lekker, blauwe bes of granaatappel (die is ook favoriet van mij)

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Ze zien er al leuk uit en zelf zou ik voor watermeloen gaan :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die watermeloen lijkt me lekker ruiken! En ze zien er ook zo leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...