zaterdag 14 maart 2015

Garnier micellair reinigingswater


Reinigingswater, iets waar ik echt al zo veel over heb gehoord, gelezen en heb gezien dat ik het tijd vond om het zelf eens te proberen. Bij de Etos was het te koop voor 3 Euro het perfecte moment om het te proberen voor een laag bedrag!




Micellair reinigings water is een reinigings product op basis van water. De micellair reinigingswater van Garnier bevat geen parabenen en geen parfum en is geschrikt voor alle huidtype, zelfs voor de gevoelige huid. 





Mijn ervaring :

Ik heb een goede ervaring met dit product je kan heel eenvoudig alle make-up inclusief waterproof mascara van je gezicht krijgen zonder te veel te boenen en poetsen. Zelf reinig ik mijn gezicht (wangen, voorhoofd en kin) met een watje en ronddraaiende bewegingen. Ook mijn ogen make-up haal ik eraf met een watje en ook dat doe ik met draaiende bewegingen en dat werkt prima.. alle make-up gaat er eenvoudig af en je huid voelt helemaal schoon aan. Na het reinigen blijft er alleen wat water achter maar met een droog watje kun je dat er zo afvegen/deppen.

Binnen 3 tot 5 minuten is al je make-up eraf en ben je bijna klaar om naar bed te gaan, alleen nog even een nachtcrème natuurlijk voor de verzorging :)

Ik ben zeer tevreden over dit product en ik kan het iedereen aanraden!

Deze fles bevat 650ml en kost €6.49 euro en is te koop bij de drogist!


Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. Iedereen is hier zo positief over! Ik wilde hem laatst meenemen en ineens besefte ik mij dat ik mij zo zou irriteren aan dat de fles zo groot is! hihi. Ik wil alles altijd snel opmaken zodat ik weer iets nieuws kan proberen. 3 euro is wel een heel fijn prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb met de groene dop meegenomen, ik ga het vanavond uittesten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...