dinsdag 10 maart 2015

P.S. Love black liquid eyeliner


Eyeliner is echt een product waar ik een haat/liefde verhouding mee heb. Ik vind het onwijs mooi, ik ben alleen bar slecht in het aanbrengen van eyeliner. Toch nam ik deze liquid eyeliner van de primark mee... waarom? Daar ben ik nog niet helemaal over uit maar ik denk door de matte verpakking ;)






Dit is een liquid eyeliner wat inhoud dat de eyeliner vloeibaar is en je de eyeliner aanbrengt met (meestal, in dit geval wel) een kwastje!



Deze eyeliner heeft een mooie dun kwastje waardoor je super goede en mooie dunne lijntjes kan zetten!



De swatches, zoals je kan zien kun je echt mega dunne lijntjes zetten met deze eyeliner!

Op het oog ziet de eyeliner er zo uit... Sorry zoals ik al zei ben ik geen held in het aanbrengen van eyeliner.



Wat ik merkte na het aanbrengen van de eyeliner is dat de eyeliner indroogt alleen niet in de huid trekt waardoor hij een soort van krimpt op het oog (een uitgedroogd worstje ofzo) (snappen jullie wat ik bedoel). De eyeliner brengt wel heel fijn aan door het dunne kwastje, verder is de kleur prima en goed gepigmenteerd. Ondanks de pluspunten is de eyeliner geen topper vanwege de eerste reden die ik net vertelde ; het indrogen.
De eyeliner kost dan maar een kleine €1,50, toch zou ik de eyeliner laten liggen, helaas!

Liefs Tessa,
Hebben jullie ervaring met eyeliners van de primark?

2 opmerkingen:

  1. Hmmm ik twijfel een beetje, hij is wel mooi intens zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je het niet aanraad! Ik hoor er gemengde dingen over X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...