dinsdag 7 april 2015

Essence lash mania waterproof mascara (false lash effect)


Op het bff-event waar ik een paar weken geleden was stond essence ook met een standje, bij dat standje mocht je 2 gratis producten uitkiezen uit hun assortiment, ik koos als eerste deze mascara omdat die me door de verpakking heel erg aansprak!

De verpakking is metallic zilver met een soort van olie/water druppeltjes erop en de tekst van de mascara staat er in fel blauwe letters op!




Het borsteltje van de mascara is vrij basic en gemaakt van siliconen haartjes in plaats van 'echte' haartjes!

 geen mascara^^
1 laagje ^^


2 laagjes ^^
Ik testte natuurlijk de mascara op mijn wimpers en ik moet echt zeggen wat ik mega enthousiast ben over deze mascara! 

Hij is intens zwart, geeft de wimpers een mooie krul, hij geeft de wimpers volume, hij verlengt de wimpers, de wimpers plakken niet extreem aan elkaar vast... eigenlijk doet de mascara alles wat ons hartje doet bonzen, echt een mascara waar wij vrouwen van dromen en dan ook nog waterproof voor de momenten die wij vrouwen wel kennen dat je het niet droog kan houden en je niet kunt voorkomen! Ik ben helemaal dol op deze mascara ♥

Deze mascara is verkrijgbaar in het 2 en 3 meter schap van essence voor een mooie prijs van €2,99
Ook is de mascara online te bestellen bij kruidvat.nl

Liefs Tessa,

Hebben jullie deze mascara wel eens gespot?

6 opmerkingen:

  1. Oh ziet er goed uit op de foto's! Mooi volume ook, en mooie wimpers heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zeker ook eens kijken voor deze, vind dit soort borsteltjes zo fijn om lange wimpers mee te maken. Ziet er goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...