dinsdag 28 april 2015

Essence maximum definition volume mascara


Vandaag heb ik een review voor jullie van de bovenstaande mascara, ik vind mascara's testen echt geweldig vandaar dat ik ook echt 16 mascara's heb liggen ofzo. Een van mijn favoriete mascara's is van Essence, helaas is die een beetje uitgedroogd, ik liet die aan een klas genootje zien en zei vertelde mij dat zei er ook eentje had die er erg op leek kwa uiterlijk/verpakking en dat die ook mega fijn was, dat is dus deze mascara! De afgelopen weken heb ik hem verschillende keren getest en vandaag heb ik een review voor jullie!




De mascara die een klasgenootje mij aanraden was de essence maxium defiition volume mascara! Klinkt goed toch?


Deze mascara heeft eigenlijk een heel basic borsteltje die gemaakt is van plastic en is daarom vrij hard. Het is een recht borsteltje die wat smaller afloopt, de 'haartjes' staan redelijk dicht op elkaar waardoor je goed alle wimper haartjes los kan pakken!4


Zonder ^^

Met 1 laagje ^^

Met 2 laagjes ^^

Met het aanbrengen van de mascara vielen mij verschillende dingen op ;
- De mascara heeft een flexibel borsteltje (wat ook beschreven staat op de huls, maar waar ik nog wat aan twijfelde)
- De mascara is heel vloeibaar, het klink misschien wat gek, ik weet niet of dit echt ligt aan de mascara of dat het heel erg opvalt doordat er mega veel mascara aan het borsteltje blijft hangen en je daardoor dus heel veel mascara op de wimpers krijgt. Dit is iets wat mij erg opviel en wat ik eigenlijk nog nooit eerder ben tegen gekomen
- Doordat de mascara dik/veel aanbrengt en vloeibaarder lijkt dan normaal droogt de mascara ook heel langzaam en moet je dus best een tijdje wachten totdat je laagje 2 kan aanbrengen
- Bij het aanbrengen van laagje 2 viel me op dat er al beginnende spinnenpoten ontstonden en dat het tweede laagje niet veel goeds deed, ik had het beter bij 1 laagje kunnen houden. Het borsteltje separeert je wimpers niet zo mooi!
- Een positief puntje die ik ook ontdekte tijdens het aanbrengen is dat de mascara wel echt super zwart is en dat je voor de kleur eigenlijk aan 1 laagje genoeg heb!

Misschien is mijn mening over de mascara in het stukje hierboven al wel een beetje duidelijk geworden, voor mij is het geen favoriet en dat komt vooral doordat er te veel mascara op het borsteltje blijft zitten en doordat de mascara te vloeibaar is en daardoor slecht droogt.

De mascara is verkrijgbaar in het vaste assortiment van Essence voor €2,79

Liefs Tessa,

Hebben jullie deze mascara wel eens geprobeerd? Wat vonden jullie ervan? Ik heb er namelijk heel veel positieve dingen over gehoord!

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat je er niet zo tevreden over bent Tessa. Ikzelf heb nog geen mascara van Essence geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...