zaterdag 30 mei 2015

Essence all about matt fixing compact powder


Mijn meest favoriete poeder was op, tijd voor een nieuwe poeder! Omdat Essence een leuke aanbieding had besloot ik een poeder van essence te nemen en niet meer dezelfde poeder die ik van Catrice had! Ik koos voor de essence all about matt fixing powder omdat ik daar super goede dingen over heb gehoord!




Deze poeder is wit, natuurlijk is de poeder niet wit op je gezicht, de poeder is namelijk transperant. De enige functie is van deze poeder is dus het vast zetten en matteren van je foundation.

Een compact foundation powder bestaat ook, dat is een poeder die ook je foundation mattereert en vast zet maar te gelijker tijd ook nog een extra kleurtje/dekking geeft van de foundation.



De verpakking ziet er goed uit, vrij simpel en neutraal. Prima voor deze budget proof compact fixing powder!



Als je met je vinger over de poeder heen gaat geeft de poeder een witte kleur af. Zodra je dit gaat uitvegen verdwijnt de witte kleur en is de poeder geheel doorzichtig!


Wat vind ik van de essence all about matt fixing powder ;

Ik vind dit echt een heel fijn product. De poeder brengt fijn aan, je kan de poeder met verschillende soorten kwasten aanbrengen ik vind een kabuki kwast of een stippeling brush (vooral die van de primark) erg fijn. Als je de poeder heb aangebracht zie je de poeder niet zitten, de poeder geeft namelijk geen kleur af en de poeder blend mooi met de huid waardoor het niet lijkt alsof je in een poederdoos bent gevallen (wat wel erg fijn is)! Ik heb de poeder een aantal dagen getest en ik zag aan het eind van alle dagen geen glans (behalve de natuurlijke glans) op mijn gezicht, zelfs niet op mijn voorhoofd en neus en dat zegt toch heel wat! Ik ben helemaal fan van deze poeder en ik heb er echt spijt van dat ik hem niet gewoon eerder heb aangeschaft.

Voor €2,99 is deze poeder verkrijgbaar in het vaste schap van essence bij kruidvat en trekpleister. Ook is de poeder online verkrijgbaar via kruidvat.nl

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...