dinsdag 26 mei 2015

Essence make me brow eyebrow gel - 02 browny brows


Ik gebruik vaak wenkbrauw gel, ik vind het echt ideaal. Vaak gebruik ik wenkbrauw gel met een kleurtje maar af en toe ook gewoon doorzichtig, dit ligt er een beetje aan hoe donker mijn wenkbrauwen zijn. Ik verf ze 1x in de 2 weken, de eerste dagen na het verven zijn ze de perfecte kleur en doe ik er alleen een doorzichtig laagje overheen. Als de donkere tint er wat af is gebruik ik een gekleurde (donker bruine) wenkbrauw gel om de kleur te corrigeren!

Mijn huidige wenkbrauw gel was net wat te licht van kleur. Ik besloot om een nieuwe wenkbrauw gel te kopen en aangezien ik over de make me brow goede dingen had gehoord nam ik die mee!



De essence make me brow eyebrow gel is verkrijgbaar in 2 kleuren
01 blondy brows
02 browny brows (deze heb ik gekozen)




Toen ik de wenkbrauw gel thuis openmaakte schrok ik even, het kwastje was zoveel kleiner als dat ik verwacht had. Dat komt doordat ik bij mijn huidige/oude wenkbrauw gel een borsteltje had zo groot als een mascara borsteltje en deze is 2x zo klein. Niet dat het een probleem is. Want je wenkbrauwen zijn zo groot ook wel weer niet, haha. 




zonder wenkbrauw gel                                                                       met wenkbrauw gel 
Helaas is er wel wat gel onder mijn wenkbrauw gekomen, gelukkig is dat heel makkelijk te corrigeren met een (droog) wattenstaafje.  

Pluspunten ; 

  •  Heeft een klein borsteltje waardoor je minder snel de huid raakt 
  •  De wenkbrauw gel heeft een goede pigmentatie 
  •  De wenkbrauw gel houd je wenkbrauwen goed in model, de hele dag lang 
  •  De wenkbrauw gel is in 2 kleuren verkrijgbaar (blond en donker) 
  •  De wenkbrauw gel is niet al te groot waardoor je hem makkelijk is je tas kan gooien

Minpunten :  

  • Er blijft heel veel (te veel) gel aan het borsteltje hangen, waardoor er te veel op de haartjes komt, haartjes aan elkaar blijven plakken, er klontjes kunnen ontstaan en er gel op je huid komt onder je wenkbrauwen
  •  De gel bevat niet heel veel inhoud (3,8 ml) wat een nadeel is maar ook een voordeel. Weinig inhoud is snel op, maar wel makkelijk mee te nemen (door de kleine verpakking)
  • Van de verlengende deeltjes die in de wenkbrauw gel zijn verwerkt heb ik weinig gemerkt. Voor mij zijn die ook niet nodig, heb je die wel nodig zou ik deze wenkbrauw gel laten liggen. 

Ondanks dat de wenkbrauw gel nadelen heeft vind ik het een fijn product en zeker de moeite waard. Zeker voor de €2,59 die je betaalt voor de essence make me brow eyebrow gel. Mocht je opzoek zijn naar een budgetproof wenkbrauw gel, zou dit een goede keuze zijn.  

Liefs Tessa,  


3 opmerkingen:

  1. Ik had ook zo een wenbrauwgel alleen dan van catrice. Ik vond die wel fijn alleen als je in een keer teveel had dan kwam je met hetzelfde probleem als bij jou. Het is wel erg makkelijk te corrigeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh ik wil ook een keer een browngel proberen, momenteel gebruik ik gewoon bruine oogschaduw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm ik gebruik liever een doorzichtige wenkbrauwgel :)
    Maar ik kleur nog niet zo lang mijn wenkbrauwen in, ik gebruik de poeder van Catrice!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...