zaterdag 23 mei 2015

Maybelline babylips


Babylips, een lipbalm waar vele van ons niet meer zonder mee kunnen. Ik kocht een paar weken geleden mijn eerste 2 en ik ga jullie vertellen wat ik er eigenlijk van vind!





Ik nam 2 verschillende baby lips mee ;
- Cherry Me  ; een lipbalm mee een kersen geurtje/smaak een een rode finish
- Pink Punch ; een lipbalm met een candy geurtje/smaak en een roze finish




Wat vind ik van de Babylips?
Ik vind het fijne lipbalms, laat ik dat voorop stellen. Ze maken je lippen zacht (baby(billetjes) zacht), geven je lippen een leuk kleurtje, verzorgen je lippen. Maar... dat doen de meeste andere lipbalms ook net zo goed, de vraag is of je daar nou echt speciaal Babylips voor nodig heb? Nee, eigenlijk niet. Ik vind het fijne lipbalms maar waarom het nou z'n grote hype is en iedereen ze MOET hebben snap ik niet zo goed. Want er zijn genoeg andere lipbalms die je lippen zacht maken en een kleurtje geven.

Zou ik de Babylips opnieuw kopen?
Ja, ik zou de babylips zeker opnieuw kopen. Ze maken je lippen zacht en voeden ze goed. Maar ik zou ook graag andere lipbalms willen testen. Dus ik zou hem opnieuw kopen mits er geen andere of nieuwe lipbalms zijn!

Ik vind de Babylips erg fijn voor droge lippen, daarvoor werken ze prima. De hele hype er omheen vind ik alleen wel iets wat overdreven en snap ik niet zo goed! Is er iemand die me dat kan uitleggen misschien? Waarom zijn babylips een hype?

Babylips zijn te koop bij de drogist voor als ik me niet vergis €3,49

Liefs Tessa,

1 opmerking:

  1. Ik heb Pink Punch ook (en die heeft een passievruchtsmaakje geloof ik ;-)) en die vind ik echt drie keer niks. De kleur is te roze, hij benadrukt velletjes en maakt mijn lippen niet zacht.
    Wel heb ik een Baby Lips uit de Ellektro lijn die ik wél goed vind! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...