dinsdag 5 mei 2015

Review | Garnier oogreinigingslotion 2in1


Vandaag heb ik een review van een oogreinigingslotin van Garnier, want hoe leuk make-up ook is! Het is belangrijk om het er voor het slapen toch echt af te halen!




De 2in 1 formule ;
1. Ultra-reinigend ; verwijderd zonder te wrijven waterproof make-up en laat geen vet gevoel achter.
2.verzorgd de wimpers ; na 4 weken zorg de oogreinigingslotion voor mooie, soepele en stralende wimpers.




Pluspunten :
+ zacht voor de ogen
+ door de olie (paarse gedeelte) gaat waterproof make-up er makkelijker af!
+ er zitten geen parabenen in dit product

Minpunten :
- laat wel een vettige laagje achter, maar dat trekt wel na een tijdje weg
- weghalen van mascara lukt niet helemaal zonder wrijven...
- verzorgt pas na 4 weken, dat vind ik zelf wel erg lang, ik had liever gezien dat het na 1 of 2 weken al werkt... als het al werkt, want dat is ook nog de vraag... ik heb hem zelf geen 4 weken gebruikt omdat ik vaak aan alleen water genoeg heb en dat vind ik meer dan voldoende... maar voor waterproof make-up gebruik ik dit product erg graag!

Wat ik ook nog een verbeterpuntje vind is de hoeveelheid olie reiniger op lotion, omdat de olie snel weer naar boven drijft heb je 9/10 keer meer olie als lotion op je watje zitten en als er dan maar 1/3 deel olie in zit is de olie veel eerder op als de lotion, het zou beter zijn (naar mijn mening) als er 1/2 deel olie had in gezeten, maar dat heb ik vaker met zulk soort reinigers. Dan kun je tot het laatste genieten van de olie in je reiniger

De oogreinigingslotion bevat 125ml, en is verkrijgbaar bij de Kruidvat, Etos enzo. voor €7,99

Kennen jullie deze oogreinigingslotion van Garnier al?

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...