zaterdag 16 mei 2015

Rimmel London PROVOCALIPS (200 I'll call you & 500 kiss me you fool)

Ik heb de afgelopen weken zoveel positieve dingen gehoord over deze lipproducten. Ik heb er zoveel over gehoord dat ik er gewoon 2 heb gekocht om te testen, normaal doe ik dat niet zo snel maar deze producten moeten bijna wel 'het beste' zijn na alle reviews die ik heb gelezen!



De Rimmel London Provocalips zijn lipproducten die met 2 stappen werken, stap 1 de kleur en stap 2 de lock&shine laag. Er zijn meerdere van dit soort producten van andere merken denk bijvoorbeeld aan de lipstains van Etos eigen merk.






^^^^^^
nummer 200 ; I'll call you
Een oud roze kleurtje (op mijn huid met een paarse ondertoon maar dit kan verschillen per huidskleur, ik zou je aanraden om in de winkel goed te testen zodat je zeker weet welke goed bij jou huidskleur past)





^^^^^^
Nummer 500 ; kiss me you fool
Een fel rode kleur


Hoe breng je dit product eigenlijk aan? Dit product heeft 2 kanten. Kant 1 ; de kleur en kant 2 ; de lock&shine (balsem).

Als eerste zorg je dat je lippen helemaal schoon. droog en vet vrij zijn, dan breng je eerst 1 laagje of 2 laagjes aan. Het aantal laagjes hangt een af van welke kleur je heb en hoe fel je de kleur aan wil brengen op je lippen. Voor het eerste laagje gebruik je kant 1 ; de kant met de kleur, deze laat je na het aanbrengen even 2 minuutjes drogen en dan zul je wel merken dat je lippen erg droog zijn en dat het niet erg prettig voelt, dit komt doordat de kleur helemaal is ingedroogd en in de lippen is getrokken. Voor het droge en onprettige gevoel is kant 2 de redende engel, deze laag breng je dus pas aan als de kleur helemaal droog is. Kant 2 ; lock & shine breng je aan om de lippen glans te geven, de kleur langer te behouden en het prettig/verzorgde gevoel van de lippen tegen te krijgen en te behouden de rest van de dag.
Kleur 200 ;
Deze kleur dekt vaak pas in 2 laagjes en blijft onwijs goed zitten, een tussendoortje is voor deze kleur echt geen probleem maar na een grote maaltijd zou ik hem toch even bijwerken hierbij richt ik me persoonlijk op de binnenkant van de lippen! Het buitenste laagje slijt vrij wel niet omdat je daarmee niet in contact komt met (veel) eten of drinken.
.
Kleur 500 ;
Deze kleur dekt perfect in 1 laagje en blijft naar mijn ervaring beter zitten als het roze kleurtje, ook deze kleur overleeft dus makkelijk een tussendoortje en zelfs na het ontbijt, de lunch of het diner zit de kleur er nog perfect op. Wel zou ik kant 2 ; de lock & shine nog even bijwerken want na een maaltijd is de glans wel echt ver te zoeken!

Voor beide kleuren geldt dat ze kiss proof zijn, niet afgeven en onwijs goed blijven zitten. Het aanbrengen van dit lipproduct gaat prima, door de spons applicator kan je de lipsticks gelijkmatig en netjes (binnen de lijntjes) aanbrengen. Ik ben helemaal fan van deze lipproducten en durf bijna wel te zeggen dat dit de fijnste lipproducten zijn die ik tot nu toen heb getest.

De Rimmel London Provocalips zijn verkrijgbaar bij de drogist voor €11,99 per stuk, vrij prijzig vind ik zelf maar ze zijn zeker je geld waard! De Provocalips zijn in 6 draagbare kleuren verkrijgbaar.

Liefs Tessa,

1 opmerking:

  1. Ik heb de kleur 'Little Minx' maar ik zou graag I'll Call You ook nog eens kopen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...