dinsdag 19 mei 2015

Yves Rocher BB Cream 6in1

Vandaag heb ik een review voor jullie van de 6in1 BB-cream van Yves Rocher!



De BB-cream is 6in1 en beloofd daarmee het volgende ;

  • Hydrateert de huid 24 uur lang
  • Egaliseert voor een perfecte teint
  • Vervaagt oneffenheden en vermoeidheidstekenen 
  • Verbetert de huidstructuur voor een zichtbare jeugdigere huid
  • Revitaliseert voor een stralende huid
  • Beschermt tegen schadelijke invloeden van buitenaf 


Mijn moeder kreeg deze BB-cream als een cadeau bij haar bestelling, hierdoor is de kleur medium opgestuurd en dit is eigenlijk net iets te donker voor mij! Hopelijk heb ik na de eerste zomerse zonnestraaltjes de juiste kleur voor deze bb-cream! Maar ik heb de bb-cream natuurlijk voor jullie getest (op mijn vrije zondag zodat niemand mij kon zien met mijn donkere masker op :p). Want ik was toch wel erg benieuwd!






De tube werkt erg fijn, doordat je zelf knijpt kun je de juiste hoeveelheid pakken voor wat jij nodig heb! 

Met de bb-cream ||| met de bb-cream en de rest van mijn make-up!


Pluspunten :

  • ruikt aangenaam
  • makkelijk te doseren 
  • makkelijk te verdelen op het gezicht
  • smeert goed uit
  • brengt egaal aan
  • makkelijk te blenden op het gezicht
  • Dekt prima als bb-cream zijnde, voor echte hardcore puistjes of rood heden heb je wel echt een concealer of foundation nodig

Minpunten :
  • lijkt na het aanbrengen nog wat nat/plakkerig te zijn
  • verkrijgbaar in maar 3 kleuren (light, medium, dark)
Ik heb fan, ik moet alleen nog even wachten tot de zomer, haha. Deze bb-cream is voor €18,00 te koop bij Yves Rocher (maar dit product is vaak in de aanbieding, hou die dus goed in de gaten)
Mocht je benieuwd zijn naar wat andere vrouwen/meiden van dit product vinden, lees dan eens bij de recensies daar staan ook erg fijne reviews tussen!

Liefs Tessa, 

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! He! die onesie heb ik ook hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze BBcream ook nog gehad maar ik vind hem niet fijn aanbrengen en vooral had ik strepen, heb deze BBcream meteen weg gegooid :)
    Maar bij jou ziet er erg goed uit! X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...