zaterdag 27 juni 2015

Bluetooth remote shutter (IOS&ANDROID)


Vandaag heb ik een review voor jullie en niet van een make-up product dit keer maar van geen gadget voor je telefoon. Met deze gadget kun je vanaf een afstandje foto's schieten, super leuk!




Bij de action kocht ik deze geweldige gadget waarmee je dus vanaf een afstandje foto's kan maken door op een knopje te klikken. Super leuk voor als je bijvoorbeeld een selfiestick heb! Onwijs leuk bedacht en ook super leuk uitgevoerd.

Aan de zijkant zit een aan- en uit knopje en met de grijze buttons kan je foto's maken!
Ook zit er een knipper lampje aan, die staat aan als je het apparaatje aanzet en koppelt met een bluetooth apparaat. Dit apparaatje werkt op een batterij (die meegeleverd word).




Geschrikt voor
  • Iphone 6/6+
  • Iphone 5s/5c/S
  • Iphone 4s/4
  • Ipad 2/3
  • Ipad mini
  • Ipad met retina display
  • ipod touvh 4th generation or newer 
  • Samsung galaxy S2/S3/S4 
  • Samsung galaxy 10.1+ Moto X
  • Nexus 4,5,7
  • Xiaomi 1S, 2S, 3+
  • Samsung galaxy Note 1, Note 2, Note 3, Tab 2, Note 8
  • Sony Xperia S
  • HTC New One
  • HTC X
 Dit apparaatje is dus niet voor elk apparaat geschrikt, dat vind ik wel een minpuntje. Ik kan hem bijvoorbeeld niet gebruiken voor mijn Samsung galaxy S3 mini (hier kwam ik thuis pas achter, haha... handig!) Op de ipad reageerde die wel, ik kon hem dus wel testen en ik moet zeggen dat het systeem super werkt. Helaas is het apparaatje niet zo goed in elkaar gezet en viel die na 5 minuten al half uit elkaar, nu dit die vast met een elastiekje. Erg jammer, zelfs voor de Action had ik het wel wat steviger verwacht.

Ik vind het onwijs leuk! Als jou telefoon  of tablet geschrikt is voor dit apparaatje is het zeker een aanrader. Voor €2,99 is het een super leuke gadget. Jammer voor de mispuntjes, maar voor 3 euro kan je niet al te veel verwachten.

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...