dinsdag 16 juni 2015

Perfect touch eyeshadow tint #06 en #08


Bij de Big Bazar kocht ik een make-up tasje met verschillende producten voor een leuke prijs. Omgerekend met meer als 50% korting. Daarin zaten ook deze 2 eye shadow tint kleuren. 
Normaal zou ik deze 2 producten niet meenemen omdat ik niet goed weet wat ik er eigenlijk mee moet. Maar omdat ze in het tasje zaten had ik geen keus ;). Ik ben benieuwd of het me gaat bevallen.



#06 




Deze kleur is echt prachtig. Echt jeetje mina. Zoveel glitters en z'n mooie glans. I'm in love!

#08




Dit is ook een prachtige glitter kleur met een prachtige glans.

Bereid je voor op de swatches.....




En wat dacht je? Het eerste wat ik dacht was OMG deze eye shadow tint kleuren hebben echt onwijs veel pigmentatie. Niet normaal.

Maar dan komen we bij een probleem. Hoe kun je dit product het beste gebruiken....

Wat ik fijn vind is om er een klein kwastje bij te pakken. Zoiets als een eyeliner kwastje. Deze kun je over de punt van de eye shadow tint halen zodat er wat op het kwastje zit. En dan kun je met het kwastje het product aan brengen op je oog. Dit kan als een accent, alles een eyeliner, noem het maar op! Zo vind ik dat je het producten het beste tot zijn recht laten komen. Je kan natuurlijk ook je hele ooglid inkleuren maar dat vind ik zelf persoonlijk minder mooi dan een klein accent. Ik ben helemaal fan van deze producten! Er is alleen 1 minpuntje, omdat het product er creamy/vettig is trekt het onwijs snel in de lijntjes, na 2 uur al. Breng dus echt een goede basis aan, dan voorkom je dit al voor een groot gedeelte, let daar dus wel even goed op.

De Perfect Touch eye shadow tint is te koop bij de Big Bazar voor €1,49 per stuk in verschillende kleuren van nude tot grijs van blauw tot lila paars.

1 opmerking:

  1. Het pigment ziet er heel erg goed uit! Ben benieuwd hoe ze op je ogen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...