dinsdag 23 juni 2015

Perfect Touch lip pencil (#02 & #04)


Vandaag heb ik een review voor jullie van 2 lip potloodjes, lip potloodjes komen natuurlijk altijd van pas vooral voor onder je lipstick! Ik ben benieuwd hoe ze me gaan bevallen :)





Ik heb 2 kleuren.

#02: een roze kleur met een nude ondertoon. Een hele mooie basis!
#04 : ook dit is een roze kleur, deze heeft alleen een hele felle tint. Erg mooi om te gebruiken als lipstick zijnde.




Swatches op de hand ; zien ze er niet goed uit!!! Links is nude roze nummer #02... en rechts is fel roze nummer #04.



Nude roze : nummer #02
Fel roze : nummer #04
Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen. Ik ben echt niet enthousiast over deze potloodjes. Toen ik de swatches op mijn hand zetten voelde dat echt goed erg romig en ook de kleur was fantastisch. Ik was toen nog laaiend enthousiast.

Toen ik het potloodje ging aanbrengen voelde ik gelijk al dat het super stroef ging, ik merkte ook dat de kleur niet egaal werd en dat de droge stukjes onwijs erg benadrukt werden. Op de foto lijkt het nog mee te vallen maar het ziet er echt niet zo mooi uit. Ik dacht dit op te kunnen lossen door er doorzichtige lipgloss overheen aan te brengen maar daar werd het ook niet echt beter van. De kleur werd er niet egaal van en de velletjes bleef je zien. Het kleur verschil komt door de ophopingen van het product doordat het zo stroef aanbrengt en je het ongeveer over elkaar heen veegt. Ik ben erg teleurgesteld door deze potloodjes. Ze werken echt rot en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook gelijk in de prullenbak ga gooien want hier valt echt niet mee te werken. Echt jammer want vooral de fel roze kleur is super mooi!

De Perfect Touch Lip Pencil is voor €1,49 per stuk te koop bij de big bazar en verkrijgbaar in verschillende kleuren.

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...