dinsdag 30 juni 2015

Perfect Touch lipsticks (#04, #06, #08)


Vandaag heb ik een review voor jullie van 3 super budgetproof lipsticks.




Ik kocht deze 3 lipsticks naar aanleiding van de andere producten die ik heb van het merk perfect touch. Deze lipsticks zagen er goed uit dus ik besloot om deze mee te nemen voor een review!



De swatches zien er prima uit, de lipsticks zijn wel wat vettig waardoor ze iets wat pigmentatie verliezen. Maar ze zijn zeker nog prima gepigmenteerd.

Nummer 04 : Een roze nude tint met koele wat paarsige ondertoon. 






Bij mij staat de lipstick niet super, de kleur staat iets te flets bij mij. Helaas. Als de kleur je wel staat is het een prachtige kleur. De dekking op de lippen is niet optimaal maar zeker te overzien. De lipstick is erg romig waardoor hij de lipstick niet uitdroogt en de lipstick makkelijk aanbrengt. 

Nummer 06 : een fel roze Barbie kleur, perfect voor de zomer!






Deze kleur staat mij al een stuk beter. 
De pigmentatie van deze kleur is ook al een stuk beter als de vorige kleur (#04), ook deze lipstick brengt fijn aan door de romige structuur. De velletjes worden niet benadrukt en hij voelt zacht aan op de lippen. Ook deze droogt mijn lippen niet uit.

Nummer 08 : Een creamy rode kleur.



:O, na 1 keer gebruiken brak de (lip)stick af in de huls. Jammer. Ik ben er helemaal niet gek mee omgegaan, waar het aan ligt, ik heb echt geen idee. Misschien een fabrieksfoutje...


 Ik denk dat dit mijn favoriete kleur is, een prachtige rode tint zonder shimmertjes of andere poespas. Deze kleur heeft de beste pigmentatie, brengt fijn aan en benadrukt de velletjes niet, ook voelt de lipstick fijn en zacht aan op de lippen. 


Met het avond eten heb ik deze lipstick goed getest. Voor het eten heb ik de lipstick aangebracht en helaas was ie na het eten aan de binnenkant volledig verdwenen alleen aan de buitenste randjes zaten nog wat restjes. Helaas, de lipstick blijft niet goed zitten. Zelf een klein tussendoortje is eigenlijk al te veel voor deze lipstick, zelfs dan moet je hem nog even bijwerken na afloop. Voor 1 euro kan je natuurlijk ook niet te veel verwachten maar het is toch jammer. 

Betreft de kleuren zou ik de lipstick zeker aanraden, alleen als we dan aankomen op het punt houdbaarheid op de lippen zou ik deze lipstick toch laten liggen. Het is ook niet fijn om na elke hap opnieuw je lipstick aan te brengen/bij te werken.

De perfect touch lipsticks zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar bij de big bazar voor €0,99 cent per stuk.

Liefs Tessa, 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren alleen jammer zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je hem zo snel moet bijwerken, verder wel een mooie kleur. maar dan is het gewoon niet zo handig.
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er niet slecht uit! Jammer dat de rode afgebroken is zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren, alleen jammer dat de rode is afgebroken!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...