zondag 28 juni 2015

Sale by Catrice

 Toen ik afgelopen week de trekpleister binnenwandelde omdat ik wat tijd moest doden kwam ik de sale tegen die ze 2x per jaar hebben omdat er producten zijn die het schap verlaten. Ik kwam leuke producten tegen en besloot ze mee te nemen!

Als eerst kwam ik dit palette tegen die nu nog maar €2,50 kost, super zonde dat dit palette het assortiment gaat verlaten ... maar ik kan jullie vertellen dat er ook een nieuwe palette voor terug gaat komen.








Dit palette bevat mooie pastel tinten met veel shimmer en een vrij goede dekking voor lichte pastel tinten!
Zeker een aanrader als je het mij vraagt!

Dan nog 2 lipsticks die nu €2 per stuk kosten!




 Ik heb 2 kleuren 
320 Kiss Kiss Hibiscus - een felle matte roze kleur
330 - The lips are on fire - een oranje koraal kleur ook met een matte finsish


De kleuren dekken echt prima en ook de kleur is mooi helder. 

320^^

330 ^^

Allebei de kleuren kunnen wel maar persoonlijk vind ik de roze kleur toch echt wel het mooiste staan!
De lipsticks zijn zoals we gewend zijn van Catrice. ze blijven goed zitten (voor een normale lipstick) en geven een mooie kleur af op de lippen!

Dit was even en kort maar krachtig artikel voor vandaag over de sale producten van Catrice. In de loop van de weken zal ook bij de kruidvat de sale komen met uiteraard dezelfde producten. Ik ben benieuwd of jullie al wat leuks hebben gescoord!

Liefs Tessa, 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...