zaterdag 20 juni 2015

W7 IN THE CITY - natural nudes eye colour palette


W7 heeft een tijdje geleden al 2 nieuwe palette uitgebracht. Deze keer met 6 kleurtjes in plaats van 12 kleurtjes, 2 weken geleden kwam er al een artikel online van het W7 in the mood palette en vandaag heb ik een review voor jullie van het W7 in the city palette!




W7 heeft het dit keer gemunt op het Urban Decay Naked Basic palette 2. Tijd voor een nieuw dupe, en dat is natuurlijk altijd leuk. Ik heb het palette zelf niet, ik kan het dus niet vergelijken maar als ik veel andere bloggers moet geloven is het echt zo! Alleen de kleurtjes zijn te vergelijken met het originele Naked Basic 2, de namen en de vormgeving is natuurlijk wel anders.



Dit palette bevat 6 kleurtjes ;

  • Wigwam - een lichte nude kleur met een mooie glans en subtiele glittertjes
  • Troy - een iets donkerdere nude kleur, dit is een matte tint
  • Brass - een licht bruine kleur, ook deze tint heeft een matte finish 
  • Touch - een midden bruine kleur, ook deze tint heeft een matte finish 
  • Autumn - een donker bruine tint, ook met een matte finish
  • Andrea - lijkt op het doosje zwart maar dit is echt een donker bruine kleur die neigt naar zwart maar het net niet is ;), ook deze heeft een matte finish


Zelf ben ik helemaal weg van matte tinten, ik vind dat vaak wat mooier als glanzende kleurtjes. Echt een palette voor mij ;)


De pigmentatie van dit palette is oké, het kan natuurlijk beter maar hé het is wel een budget palette en daarvoor is deze pigmentatie echt prima.



Ik ben helemaal gek op dit palette, als het even kan gebruik ik dit palette dagelijks voor een naturel look. Dan gebruik ik Wigwam of Troy op het ooglid en Autumn of Andrea in de arcadeboog. Super snel gedaan en het ziet er toch uit alsof je veel tijd in heb gestoken. Zo kan je je look net dat extra geven! De pigmentatie op het oog is prima, de kleur vervaagd niet super snel en ook heb je bijna geen last van fall-out onder het oog, wel een klein beetje naast het oog als je bijvoorbeeld de arcadeboog aanzet met een donkere kleur. Gelukkig heb je dat zo weggeveegd en met een beetje concealer ervoer zie je er niks meer van.


Ik ben super tevreden over dit palette, als je net zoals ik van matte kleurtjes houd kan ik dit palette zeker aanraden! Voor €4,99 kan je dit palette natuurlijk niet laten liggen. Het palette is te koop bij onder andere big bazar of de op=op voordeelshop (niet overal, maar in veel filialen wel) ook online is het palette op verschillende webshops te vinden voor rond de 5 euro.

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...