zaterdag 18 juli 2015

Catrice | Absolute matt eye shadow palette


Een palette met alleen maar matte kleuren, een heaven voor mij, aangezien ik gel met op matte oogschaduw tinten! Ik testte hem de afgelopen weken, en vertel vandaag wat ik er van vind.





Het palette bevat 1 witte tint, 2 licht bruine, 1 middel bruine, 1 donker bruine kleur en als laatste een bruin/zwarte kleur. 






Ik vind het palette echt zo mooi! Ik ga jullie de swatches laten zien!



Ziet er best oke uit toch! Het kan natuurlijk beter maar catrice is en blijft een budget merk!

In je ooglook lijkt het alsof de kleurtjes nog net iets beter dekken dan op je arm, misschien omdat je ze daar meer opbouwt. Je heb bijna geen last van fall-out wat wel fijn. Je kan best veel kanten op met dit palette. Zowel een zachte look als een smokey look.

Mocht je ook van matte nude tinten houden is dit zeker een aanrader! Voor €4,99 kan je dit palette scoren bij de vaste schappen van Catrice.

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...