zaterdag 25 juli 2015

Catrice ultimate colour lipstick in 140 pinker-bell


Lipsticks, naar mijn mening kan je er niet genoeg hebben! Vandaag heb ik een review voor jullie van deze prachtige Catrice lipstick!





Ik koos voor de kleur 140 Pinker-bell
Dit is een paars/roze kleur met een holografische glans, super mooi en heel apart!

Helaas is er iets gebeurd met de lipstick waardoor het puntje nu in de dop zit, ik heb geen idee hoe het kan en wat er is gebeurd maar ik wilde de lipstick toch heel graag aan jullie laten zien!




De kleur is wat paarsig maar wel met een roze gloed en er zit ook een holografische gloed in verstopt, die zie je alleen op je lippen en op de arm swatch. In de lipstick zelf zie je die niet zitten! Op de onderkant word het al wel een beetje verklapt door het stickertje waar de naam op staat.


Toen ik de lipstick voor het eerst aanbracht was ik echt verbaast, wauw, die glans die de lipstick heeft is echt prachtig en de kleur is zo intens. Echt een prachtige lipstick, maar dat zijn we natuurlijk al een klein beetje gewend van Catrice. De lipstick blijft prima zitten maar na een maaltijd is het bewerken geen overbodige luxe! De lipstick brengt fijn aan en voelt heel lekker aan, prettig voor de lippen. Ook benadrukt de lipstick de velletjes en drogen plekjes niet. Deze lipstick zou een goede favoriet kunnen worden voor de zomer. Maar ook voor de herfst en de winter is deze lipstick prima geschrikt!



De lipstick is verkrijgbaar in het vaste schap (1 meter) van Catrice en is verkrijgbaar voor €2,99 per stuk.

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Ik heb deze kleur ook & ik vind de kleur prachtig :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kleurtje! Hij lijkt me heel veelzijdig, omdat hij soms roze en soms paars lijkt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...