dinsdag 14 juli 2015

Catrice velvet finish concealer (SPF 6)


Ik kan eigenlijk niet zonder concealer. Ik heb vaak rode vlekjes/puistjes op mijn gezicht en wallen heb ik ook standaard. Concealer is my best friend :p




Ik gebruikte eigenlijk altijd de camouflage cream van catrice. Daar heb ik echt al heel veel potjes van opgemaakt. Het leek me tijd voor een nieuwe concealer. Ik kocht de velvet finish conealer met hyaluron.


Ik kocht de lichtste kleur, 010 velvet ivory, een wat lichtere kleur onder het oog vind ik persoonlijk wel mooi!


De concealer bevat 5 ml. (mijn camfoulage cream bevatte 3gr, dat is dus wel iets minder, maar daar kan je wel alles uithalen)


De concealer werkt met een applicator, een 'lipgloss' applicator. Ik vind dit zelf wel fijn werken omdat je het gelijk kan aanbrengen. De concealer zit wel een een 'tube' waar je niet alles uit kan krijgen, dat vind ik wel erg zonde, je gooit op deze manier echt heel veel product weg.


De swatch, de kleur heeft een wat gele ondertoon.

De pigmentatie is opzich wel goed, het kan voor een concealer zeker wel beter. Maar voor lichte wallen en de kleinere puistjes is dit prima. Als je echt wat meer rode puistjes heb en/of donkere wallen is deze concealer net wat te weinig om alles te bedekken.

Links niet, rechts wel!

Links niet, rechts wel!


Pluspunten 
+ dekt goed voor lichte wallen en kleine puistjes, 
- heeft een fijne structuur, niet te dik en niet te dun
- smeert fijn uit
- heeft een matte finish
- bevat SPF6 (handig voor de zomer)

Minpunten 
- dekt niet goed voor hevige rode plekjes of donkere wallen

De concealer is het het vaste assortiment van catrice en kost €4,45. Wel duur voor catrice, maar het is het zeker waard!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me inderdaad een fijne concealer
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Lijkt me heel fijn om onder de ogen te gebruiken! X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...