dinsdag 21 juli 2015

Essence stay natural concealer (01 soft beige)

Vandaag heb ik een review voor jullie van een concealer, ik ben opzoek naar een nieuwe concealer. Vorige week testte ik al een concealer van Catrice en vandaag eentje van Essence!





De concealer ziet er lekker basic uit, geen drukke teksten of plaatjes. Niet super goedkoop maar natuurlijk straalt het ook geen luxe uit!


Ik heb gekozen voor de kleur 01 soft beige, dit is de lichtste kleur, er bestaat ook een 02 die is logische wijze iets donkerder.


Deze concealer heeft een makkelijk systeem mits het natuurlijk niet stuk gaat want dan heb je er niets meer aan!


Aan de bovenkant draai je de concealer waardoor er concealer uit de binnenkant van het kwastje komt en je het gelijk kan aanbrengen. Met het kwastje wat hier opzit kun je alleen aanbrengen. Vervagen en blenden gaat niet met dit kwastje. Daarvoor zit er teveel product op en zijn de haren te stug.




Boven zonder concealer onder het oog. Onder met concealer onder het oog.

Boven met concealer op de pukkeltjes (onder mijn mond) en onder met concealer over de pukkeltjes!

Pluspunten
+ het systeem werkt prima
+ de dekking is goed voor lichte oneffenheden en kleine pukkeltjes
+ lekker goedkoop
+ makkelijk verkrijgbaar
+ mits de concealer goed in geblend is zie je hem niet tot nauwelijks zitten!
+ handig voor in je tas. Aanbrengen kan met het kwastje, inblenden met je vingertoppen!

Minpunten
- droogt snel in na het aanbrengen, gelijk in de foundation blenden is belangrijk, anders krijg je vlekken
- de kleur is iets wat aan de oranje kant.
- je kan nergens zien hoe vol of leeg je concealer nog is!
- bevat maar 1,5 ml (dat is 3x zo weinig als mijn catrice concealer

Al met al is het een fijne concealer voor in je tas. Super makkelijk om bij te werken en door het systeem ideaal voor onderweg. Deze concealer is te koop in het vaste assortiment van Essence en kost €1,99. Een mooie budget concealer dus!

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dekking zeg! Meestal zijn dit soort vloeibare concealers echt bagger qua dekking maar deze concealer ziet er prima uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de dekking verbazingwekkend! Heb deze ook liggen, maar eigenlijk nog nooit gebruikt.
    Ben altijd bang dat ik er teveel product uit draai...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het resultaat er erg goed uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het resultaat er goed uitzien, mooie dekking!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...