woensdag 1 juli 2015

NEW IN | Panasonuc Lumix DMC-FT30

Camera's heb ik zat... maar een camera die tegen en onder water kan had ik nog niet. Mijn broertje en ik kochten daarom deze ^^ camera!




Afgelopen dinsdag zijn mijn broertje, mijn vader en ik zelf naar cameranu gereden waar we ons hebben laten adviseren over een onderwater camera. We hadden zelf een GoPro in ons gedachte alleen dat was het toch niet helemaal. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op deze camera die tot 8 meter onder water kan filmen en foto's kan maken! Super leuk voor op de vakantie in het zwembad of aan het strand. We gaan vast mooie plaatjes maken met deze camera en uiteraard krijgen jullie die te zien! 


Voor de zekerheid hebben we er ook nog een Floating Foam Wrist Strap bij gekocht zodat de camera niet naar de bodem kan drijven ;)

Allebei de item's komen van cameranu.nl 
Ook de afbeeldingen komen van cameranu.nl!

Liefs Tessa, 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...