dinsdag 7 juli 2015

Perfect Touch lipgloss (#09, #07, #06)


In een make-up pakketje wat ik kocht bij de Big Bizar zaten 3 lipglossjes. De kleuren zijn echt prachtig. Ik ben erg benieuwd of deze lipglossjes hun kleine prijs waard zijn...



De swatches ^^, ik moet zeggen dat ik best wel verbaast was over de intense kleur van deze lipgloss! 

Nummer 09 : een nude roze tint. 



Ik vind dit echt een hele mooie kleur. Perfect voor mijn huid. De kleur wil niet helemaal egaal dekken, ik denk dat dit komt door de pigmentatie die niet helemaal optimaal is. Ook is de lipgloss best wel plakkerig op de lippen.

Nummer 07 : een fel roze kleur


Ook deze kleur is prachtig. Deze plakt alweer wat minder. Deze kleur heeft een goede pigmentatie en dekt egaal op de lippen.
Nummer 06 : Een chique rode kleur


Deze kleur heeft een goede pigmentatie maar is niet zo fel als dat ik verwacht had. ook is de kleur egaal op de lippen. 


Alle 3 de kleuren kan je kwa kleur goed opbouwen, vooral de rode kan je best wel intens maken. Bij de lipswatches zie je van alle 3 de kleuren 1 laagje. De roze dekt in 1 laag eigenlijk al optimaal maar de rode en licht roze kun je zeker nog intenser maken. Wel word de laag dan dikker en daardoor ook wat plakkeriger. Dat is dan weer een minpuntje en dat is ook de reden dat ik het laat bij 1 laagje. 

De applicator werkt prima, deze is niet te groot en ook zeker niet te klein. Hier heb ik niets aan op de merken. 

De houdbaarheid van de lipgloss is niet helemaal goed. Ik heb de lipgloss 30 minuten voor het ontbijt aangebracht. Tijdens het eten merkte ik al dat de lipgloss ging slijten en dat was ook duidelijk zichtbaar na het eten. Na het eten was er nog een hele lichte kleur zichtbaar en ook de glans was redelijk ver te zoeken. Bijwerken is echt wel een must bij deze lipgloss. 

De perfect touch lipgloss is in verschillende kleuren verkrijgbaar bij de big bazar voor €1,49 per stuk
Dit zijn zeker aanraders als je het niet erg vind om je lipgloss zo af en toe bij te werken.

Liefs Tessa, 

4 opmerkingen:

  1. Jammer van de houdbaarheid maar de kleuren zijn wel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er erg leuk uit, maar jammer dat het niet lang blijft zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt jammer dat het niet zo lang blijft, de kleuren zijn wel leuk
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, want de kleuren zien er echt prachtig uit! Ik vind de laatste erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...