zaterdag 11 juli 2015

Review | Selfiestick van de Action!

Selfiesticks, niet meer weg te denken uit  het straatbeeld van NU! Ik denk dat iedereen er wel eentje heeft of iemand kent die er eentje heeft! Maar het is ook echt super handig om een selfie te maken van een grote groep of eens selfie van je zelf met een mooie achtergrond. 
Deze selfiestick heeft 2 delen. De stok en het systeem waar je je telefoon in kan doen!

Deze 2 kan je aan elkaar bevestigen en de stick zit in elkaar!

Hier zie je het systeem waar je je telefoon kan in bevestigen (in de breedte)

Dit is de onderkant van de stick. Deze zou je bijvoorbeeld kunnen draaien op je statief, of dit handig is... ik denk het niet maar het kan wel!



Dit is de stok, deze kan in dit geval iets meer als 1meter lang worden, op z'n kortst is de stok 18cm.

#SELFIE




Fabulous :p

Naar mijn mening is het een prima selfiestick, de stick kan iets meer als 1 meter lang wat ik al best wel lang vind. De selfiestick die ik heb komt van de Action en kost €2,49. 
Mocht je nog graag een selfiestick willen zou ik er zeker eentje halen! Altijd leuk, voor bijvoorbeeld de vakantie :)

Liefs Tessa, 


3 opmerkingen:

  1. Zo leuk, deze heb ik ook en hij bevalt heel goed ;)
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ze bij Action ook zo'n stick verkopen! Ziet er inderdaad wel handig uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...