dinsdag 11 augustus 2015

Review | Essence liquid lipsticks (04, 05 & 06)

Liquid lipsticks zijn toch wel de trend van 2015, ik denk dat ik dat wel kan zeggen. Ieder merk heeft inmiddels zijn eigen variant. De ene is wat beter als de andere en vandaag test ik voor jullie de liquid lipsticks van Essence. Dit zijn een van de nieuwste producten van Essence die vanaf deze week de kruidvat en trekpleister filialen zullen binnenstormen!
Ik heb 3 van de 6 kleuren heb ik mijn bezit. Nummer 04, 05 & 06.



Ik vind de verpakking erg leuk, ze ogen niet heel chique maar het is natuurlijk ook maar Essence, heel veel kunnen we niet verwachten maar voor de prijs die je er voor betaalt ziet de verpakking er leuk uit!


Nummer 06 make a statement

Dit is een donkere roze tint die ook iets weg heeft van een hele donkere nude tint. 






Nummer 05 peach party
Dit is een licht roze tint die iets wat neigt naar een nude tint. 





Nummer 04 Show off!!

Dit is een fel roze tint, niet zo fel als neon maar zeker wel opvallend. 




De liquid lipsticks hebben een fijne applicator, de applicator is zacht voor de lippen en heeft een goede vorm waarmee je goed de vorm van je lippen kan volgen met aanbrengen. 


De swatches ; 



V.L.N.R
04 show off!, 05 peach party & 06 make a statement

en natuurlijk niet te vergeten de lip swatches :)

04 show off!! ^^

05 peach party ^^

06 make a statement ^^

Ik moet eerlijk toegeven dat de liquid lipsticks van Essence mij niet echt positief hebben verrast. Ik vind de kleur wel erg mooi dat is zeker iets wat gezegd mag worden maar ik vind het eerder een lipgloss met goede pigmentatie dan een liquid lipstick. Dan zul je misschien denken is dat niet gewoon hetzelfde...? Nee want een lipgloss heeft duidelijk een andere structuur dan een (liquid) lipstick. Een lipgloss plakt vaak wat meer dan een liquid lipstick, een liquid lipstick is vaak wat droger en plakt niet of bijna niet (denk aan de structuur van een lipstick).

De houdbaarheid op de lippen van deze liquid lipsticks is op zich redelijk, ik ben niet loei enthousiast maar ik vind het wel ok√® om het zo maar even te zeggen. Na een maaltijd zit de liquid lipstick er nog op maar niet zo intens en glanzend als voor je maaltijd. De kleur vervaagd wel mooi waardoor bijwerken niet binnen 5 minuten noodzakelijk is, maar mooier zal het wel zijn na het bijwerken! Iets wat mij erg irriterde aan dit lip product was dat de lipstick steeds op mijn tanden kwam en ik heb hier echt NOOIT last van bij geen enkel lip product. 

Ik vind het zeker leuke producten voor de prijs die je ervoor betaald maar of ik ze snel zou pakken, nee. Ik ben te gesteld op mijn rimmel liquid lipsticks (de provoclips). Deze Essence liquid lipsticks komen helaas niet in de buurt van die prachtige kleuren. 

De liquid lipsticks van Essence zijn vanaf nu verkrijgbaar in de schappen van Essence voor €2,59 per stuk. Er zijn 6 verschillende kleuren te koop.

Liefs Tessa, 

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er opzich wel leuk uit, maar zou ze zelf denk niet kopen. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ze zelf niet kopen, maar ze zien er best wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne, eerlijke review! Ze zien er namelijk erg goed uit, maar dat zijn ze blijkbaar niet echt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...