zaterdag 29 augustus 2015

Review | Catrice chocolate nudes eyeshadow palette


De afgelopen weken ben ik de catrice eyeshadow palette steeds meer gaan waarderen, ik heb ze veel gebruikt van de zomer en toen de nieuwste uitkwam heb ik hem gelijk kunnen scoren bij de kruidvat. Benieuwd of deze net zo bevalt als de andere die ik heb?







De kleuren uit dit palette zijn lekker basic, 3 van de 6 kleuren bevatten een shimmer (kleur 1, 4 & 5) de andere kleuren zijn matte kleuren, een mooie verhouding, voor ieder wat wils.








De pigmentatie is echt super, de eerste 3 kleuren hebben een iets mindere pigmentatie maar dit komt vooral omdat deze kleuren wat lichter zijn. De donkerste 3 kleuren hebben wel echt een volle en heldere pigmentatie. Op het oog(lid) zelf hebben de kleuren ook een goede pigmentatie iets minder als bij de swatches op de arm maar je kan de kleuren wel erg goed opbouwen en dan met name de laatste 4 kleuren!

Ik ben erg tevreden over dit palette en ze zijn net zo fijn als de voorgaande. Met dit palette kun je vele mooie nude looks maken. Dit palette is verkrijgbaar in de Kruidvat en trekpleister filialen met een Catrice schap. Het chocolate nudes eyeshadow palette kost €4,99.

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...