dinsdag 25 augustus 2015

Review | Essence all about vintage eyeshadow palette

Ik ben altijd al gek geweest op oogschaduw palette, toen essence kwam met de vernieuwde/nieuwe oogschaduw palette was ik er natuurlijk gelijk bij. Vandaag review ik het all about vintage palette. 



Dit palette bevat mooie tinten, vooral nude en een paar groene kleurtjes!



Alle kleurtjes bevatten shimmertjes, als je daar niet zo van houd zou ik dit palette laten liggen!






Ik vind de kleuren combinatie erg mooi, vooral voor de aankomende herfst is dit zeker een prachtig kleuren palette!




De pigmentatie van dit palette is echt super. De pigmentatie is bij elke kleur echt top, de kleuren komen duidelijk naar voren en zien er erg mooi uit door onder andere de shimmer. Als je de kleuren aanbrengt op het ooglid is de pigmentatie een klein beetje minder maar gelukkig kan je de kleur wel heel goed opbouwen, en dat scheelt een hele hoop. Je heb iets wat last van fall-out maar zeker niet meer als gemiddeld.

Ik ben erg blij met dit palette en ik zal het zeker veel gaan gebruiken, vooral in de herfst voor een mooie nude look. Essence heeft dit weer super gedaan.
Dit palette is vanaf nu verkrijgbaar bij de kruidvat filialen met een (uit mijn hoofd) groot 2 en 3 meter essence schap, maar verbeter me als dit niet zo is... Ook is het palette online verkrijgbaar voor €3,99.

Hebben jullie dit palette al of zouden jullie hem nog graag willen scoren?

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Dit soort hadden ze bij ons niet, alleen 4 andere kleuren (klein schap)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi palette! Zo veel pigment, en voor die prijs!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pigmentatie zeg! Het zijn niet allemaal mijn kleuren, maar misschien zou ik het toch kopen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...