dinsdag 18 augustus 2015

Review essence multi action volume mascara NEW


Ik kocht een van de nieuwste mascara's van essence omdat mijn huidige mascara begon uit te drogen. Benieuwd wat ik van deze mascara vind?



Ik vind de verpakking wel leuk, basic maar toch helemaal in de style van multi-action!

 
Deze mascara zou voor extra volume, lengte en perfecte scheiding van de wimpers zorgen, ik ben erg benieuwd of dit ook daadwerkelijk zo gaat zijn!



Het mascara borsteltje ziet er goed uit, het borsteltje is van silicone en heeft geen rare vormen, gewoon standaard om het zo maar even te noemen. 


Geen mascara ^^


1 laagje mascara ^^



2 laagjes mascara + onder wimpers ^^^^

Volume, lengte en scheiding van de wimpers ik zie het er allemaal ik terug, niet in perfectie maar zeker goed genoeg voor bijvoorbeeld geen spinnenpoten. 

Ik heb het gebruik van de mascara vanaf de eerste keer als zeer positief ervaren, de mascara brengt fijn aan en geeft een mooi effect. Sinds ik deze mascara heb gebruik ik geen andere meer tenzij ik een waterproof mascara nodig heb om wat voor reden dan ook! Ik hoop stiekem dat deze mascara er ook snel in waterproof komt ;)

Ik vind deze mascara echt een dikke like, een aanrader. Deze mascara is vanaf nu verkrijgbaar in de essence schappen voor €2.59 en in de nieuwe trend edition van Essence!

Liefs Tessa, 

wat is jullie favoriete mascara?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...