zaterdag 22 augustus 2015

Review | MAX&MORE lipliner+lipstick



Ik heb vandaag een review voor jullie van lip setjes die te koop zijn bij de action van MAX&MORE. Een lip-setje bestaat uit een lipliner en lipstick in een matchende kleur!


DARK RED LIPS 



Ik vind de kleur echt onwijs mooi. Het is zeker donker rood met een ligt fuchsia tint erin.

RED LIPS



Ook deze tint is onwijs mooi, een helder rode kleur met een oranje ondertoon.

NUDE LIPS



Ook de nude tint vind ik er mooi. De kleur doet me een beetje denken aan oud roze, maar dan een ligt variant. 

Bij alle 3 de kleuren geldt dat de lip liner kleur perfect matcht bij de lipstick!

Alle 3 de kleuren zijn erg mooi en draagbaar. Alle 3 de kleuren hebben een goede pigmentatie en dekken. ook als je geen lip liner gebruikt! Zonder lip liner vervaagd de kleur wel sneller van je lippen. Ik zou je dus aanraden om de lip liner wel te gebruiken! En dan kan je gedurende de dag door gewoon bijwerken met alleen de lipstick. 

De lipstick blijft goed op zijn plek zitten, na een grote maaltijd zou ik hem even bijwerken met de lipstick maar na een beker drinken of een koekje is dat echt niet nodig. De kleur vervaagd niet zo mooi heel vlekkerig... Het aanbrengen van de lip liner en lipstick gaat super. De lip liner is lekker romig en brengt prettig aan en dit is het zelfde verhaal bij de lipstick ook deze is lekker romig en brengt fijn en egaal aan! 

Ik vind het leuke setjes, of ik ze elke dag zou gebruiken weet ik niet maar voor af en toe/erbij is het zeker de moeite waard. De kwaliteit is prima voor de prijs die je ervoor betaald :)

Deze lip setjes zijn verkrijgbaar bij de Action voor 0.79 cent per stuk

Liefs Tessa, 

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...