zaterdag 8 augustus 2015

Rimmel oh my gloss lipgloss in kleur 530 go gloss, go home

De Rimmel Oh My Gloss! lijn is vrij recent uitgekomen, als afscheidskadotje op stage kreeg ik onder andere een van de lipglossjes en ik moet zeggen dat ze me positief hebben verrast! Benieuwd?



Ik kreeg het kleurtje 530 go gloss, go home. Dit is een koraal roze kleurtje met zilveren shimmers erin!


De verpakking geeft aan dat de lipgloss 6 uur zou blijven zitten, dit is niet helemaal het geval tenzij je 6 uur lang niets eet en drinkt, maar dat lijkt me vrij onmenselijk, haha. Met eten en dan vooral de grotere maaltijden vervaagd de lipgloss vrij snel van je lippen en voordeel vind ik wel dat de lipgloss geleidelijk en netje vervaagd waardoor het er niet gek uitziet en je je geen zorgen hoeft te maken als je niet gelijk je lipgloss kan gaan bijwerken.


De lipgloss heeft een erg fijne applicator. De applicator voelt fijn aan op de lippen en heeft een goede vorm waardoor je niet gaat kliederen en je de vorm van je lippen goed kan volgen, 



Voor een lipgloss heeft deze kleur een prima pigmentatie, je ziet duidelijk de kleur naar voren komen net zoals de shimmers!

Op dit lippen ziet de lipgloss er zo uit ; 

Heel neutraal maar wel erg mooi! Je ziet dat er een mooi kleurtje op de lippen zit maar het is niet zo dat het eraf knalt en dat het erg opvalt, Prima voor op school of naar het werk/stage. 

Ik ben erg blij met de lipgloss en gebruik hem regelmatig. Naar mijn mening echt een aanrader. 

Deze Rimmel lipgloss is onder andere verkrijgbaar bij de Etos voor €7,99 per stuk. Een leuke prijs voor deze fijne lipgloss die niet plakt en ook nog eens een fijne geur heeft!

Liefs Tessa, 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...