zaterdag 5 september 2015

MAX&MORE Base de teint face primer (illuminating&concealing)

Een paar weekjes terug kocht ik deze 2 (van de 3) primers bij de action voor een klein prijsje. Benieuwd naar mijn ervaring,..?



Ik vind de verpakking van deze primers erg mooi en zelfs een beetje luxe. De flacons zijn van glas gemaakt en het ziet er erg strak uit en het voelt stevig aan. Het enige nadeel is dat de dop niet goed sluit.. een beetje onhandig!

Base de teint face primer concealing refreshing 



De eerste primer uit dit review is de Base de teint face primer concealing refreshing. Deze primer heeft een vleeskleurig/huidskleurig tintje. Deze primer is geschrikt voor alle huidtypes en bevat 30 ml en beloofd het volgende ; 

Huid verbeterende formule. De perfecte basis voor make-up. Deze primer verbergt oneffenheden en vermindert onregelmatige huidtinten, verzacht de huid en verlengt de houdbaarheid van gezicht make-up op de huid.

Base de teint face primer illuminating skin smoothing




De tweede primer die ik review in dit artikel is de Base de teint face primer illuminating skin smoothing. Deze primer is doorzichtig/wit en mat van kleur. Net zoals de voorgaande primer is deze geschrikt voor alle huidtypes en bevat 30ml. De primer beloofd het volgende ; 


Huid verbeterende formule. De perfecte basis voor make-up. Deze primer verbergt en verlicht vlekken. verzacht de huid en verlengt de houdbaarheid van gezicht make-up op de huid. 




Voor beide primers beloven/adviseren ze het volgende ;

Schud de primer voor gebruik. Breng de primer aan na het aanbrengen van de zonnebrand en/of dagcrème. Laat de primer 10-15 inwerken voordat je de foundation of andere gezichts make-up aanbrengt, de primer is 12 maanden na opening houdbaar. 

+ beide primers hebben een fijne structuur.
+ beide primers brengen fijn aan.
+ bij beide primers merk ik dat mijn make-up iets beter blijft zitten en minder in de lijntjes trekt.
- ik merk bij beide primers dat oneffenheden (enzo) niet minder goed zichtbaar zijn/bedekt zijn.
+ beide primers zijn geschrikt voor alle huidtypes.
+ er zijn 3 varianten te koop (voor ieder wat wils).
+ de primers hebben een mooie verpakking.
+ de primers bevatten 30ml
+ de primers zijn te koop bij de action, dus vrij makkelijk verkrijgbaar.
+ de primers kosten maar €1,99 per stuk.

Ik ben over het algemeen te spreken over de primers. Het is (nog) geen product wat ik iedere dag zou gebruiken maar af en toe is het toch een fijn product om er bij te pakken! Hebben jullie deze primers ook al in huis?

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. Geen geld zeg voor deze primers! Ik ga ze ook eens van nader bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de witte variant ook en vind hem zeker niet slecht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...