dinsdag 8 september 2015

review | Essence all about nudes eyeshadow palette


Een tijdje geleden kwam er al een review online van het essence all about vintage palette en vandaag is het all about nudes palette aan de beurt!




Dit nude palette bevat prachtige tinten. 4 iets wat lichtere tinten en 4 wat donkerdere tinten, ook zit er een prachtige shimmer kleur in!



Van links naar rechts & van boven naar onder ga ik alle kleuren even voor jullie omschrijven.

1 = een matte creme kleurige kleur.
2 = een matte kleur met een beetje glans, de kleur is een huidskleurige nude kleur.
3 = een middel bruine kleur met hele fijne shimmers en een mooie glans
4 = dit is de donkerste kleur  uit het palette, de kleur bevat hele kleine en fijne gouden shimmers

5= een champagne kleur met mooie shimmers en een mooie glans
6= deze kleur is eigenlijk bijna hetzelfde als nummer 2 alleen een tintje lichter
7 =deze kleur lijkt een beetje op de vorige kleur alleen dan weer 2 tintjes donkerder
8= de laatste is een een prachtige glitter kleur met een iets wat koper ondertoon, mijn zusje omschreef het als een paarse kleur, waar ik me ook wel in kan verplaatsen, een kleur waar je veel kanten mee op kan ;)




De pigmentatie is echt super, eigenlijk dekken alle kleuren super goed zelfs de wat lichtere tinten! Ik was er zelfs een beetje verbaast van!

Het aanbrengen van de oogschaduw op de ogen brengt eigenlijk ook geen problemen mee, de kleuren zijn goed op te bouwen kwa intensiteit van de kleur en van fall-out heb je bijna geen last.

Ik ben erg te spreken over het palette, de kwaliteit is prima, de kleuren zijn mooi en dat alles voor een kleine prijs van €3,99. In alle schappen van essence is dit palette verkrijgbaar!


Ik ben erg benieuwd of jullie dit palette ook al thuis hebben liggen of dat je hem nog graag zou willen?

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Zo wat een goed pigment. Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh...prachtige Nude kleuren, het pigment ziet er erg goed uit :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de all about... palettes er echt goed uitzien! Zelf heb ik de roses variant en die vind ik erg mooi! :-)
    Goed bezig van Essence!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de all about nudes en hij bevalt me supergoed!!!❤

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...