dinsdag 1 september 2015

Review essence sheer&shine lipstick


Essence is een maandje terug gekomen met een hele nieuwe lijn lipsticks. De lipstick lijn heet Sheer&shine en bevat 13 prachtige kleuren waarvan ik er 3 heb!




Ik heb de volgende kleuren
03 BFF
12 Candy love
13 Like a Princess

03 BFF


03 BFF is een oud roze tint met een wat bruine toon erin, een wat donkerdere kleur maar wel echt een prachtige tint!
Hier heb ik een laagje op, breng je nou wat meer laagjes aan word de kleur een stuk intenser!

12 Candy Love


12 Candy love is een lichte nude roze kleur, een prachtige nude tint voor het hele jaar door.
Deze kleur staat mijn niet super, maar op z'n tijd is die af en toe wel eens leuk, De tint is vrij licht op de lippen. Ook deze kleur kun je goed opbouwen! Deze kleur heeft een koele ondertoon!

13 Like A Princess


13 Like a Princess is een mooie roze kleur, een echt snoep kleurtje, dat je het bijna zou willen opeten!
Deze kleur heeft een intense pigmentatie maar is toch ook heel zacht door het sheer&shine effect! Ook deze kleur kun je nog iets meer opbouwen!



Ik vind alle 3 de kleuren erg mooi. 03 en 13 net wat meer als 12 maar stuk voor stuk zijn ze erg mooi. Ze hebben alle 3 niet een super pigmentatie maar geven toch een mooie glans en kleur af op de lippen. De lage pigmentatie en de grote hoeveelheid glans komt natuurlijk door het sheer&shine effect. Al je de lipstick aanbrengt voelt het net alsof je een lipbalm opdoet heel zacht en fijn van structuur. De lipsticks blijven best goed zitten. langer als dat ik gedacht had. Na de maaltijd zie je de lipstick zeker nog zitten alleen de shine is wat vervaagd waardoor ik je zou aanraden de kleur wel bij te werken. Laten we het er ophouden dat de lipstick ongeveer 3 tot 4 uur blijft zitten!

De lipsticks zijn in het vaste assortiment van essence verkrijgbaar voor €1.99 per stuk wat ik echt een top prijs vind voor deze lipsticks! Ik vind ze zeker een kijkje waard als je houd van subtiele kleurtjes die fijn aanvoelen op de lippen en je het niet erg vind om af en toe eens bij te werken!

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. Ik hou niet van de dekking van deze lipsticks, maar voor mensen die net beginnen met make-up of niet van felle kleuren houden, zijn deze denk ik perfect! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...