zaterdag 24 oktober 2015

Catrice absolute rose eyeshadow palette

Bij de Kruidvat heeft een paar weken geleden een leuke Catrice actie gehad, natuurlijk ging ik even langs en ik scoorde dit leuke oogschaduw palette!


Inmiddels is dit mijn 4de Catrice palette en ik ben benieuwd of deze net zo goed bevalt als de andere 3!



Het palette bevat 6 prachtige roze, paarse en champagne tinten!



De eerste kleur is een hele licht roze kleur met een parelmoer glans.
De tweede kleur is een iets donkerdere licht roze kleur met wat meer grovere glitters.
De derde kleur is een champagne kleur met prachtige zilveren glitters.
De vierde kleur is een iets donkerdere champagne met nog meer mooie glitters en een onwijs mooie .glans.
De vijfde kleur is de enige matte kleur, de tint is een beetje tussen lila en licht bruin in.
De zesde en laatste kleur is een donker paarse kleur met heel veel roze, gouden en zilveren glitters.

Alle kleuren bij elkaar zijn echt super mooi, een heerlijke combinatie voor een romantische look!


De pigmentatie van de oogschaduw is echt super! Zelfs de lichte kleuren hebben een goede pigmentatie. Dat zit in ieder geval goed.


Je kan met dit palette veel kanten op. Je kan het zacht en romantisch houden maar je kan het ook wat heftiger maken met de donkere paarse kleur.

Ik ben net als de rest van de Catrice oogschaduw palette heel te vrede over dit palette. De €4,99 is die zeker waard en ik denk dat ik hem er de komende tijd zeker af en toe bij ga pakken voor een romantische nude look!
Dit palette is verkrijgbaar in het vaste assortiment van Catrice voor €4,99 per stuk!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...