zaterdag 10 oktober 2015

Catrice LUXURYLASHES waterproof volume mascara

Vandaag heb ik een review voor jullie van de nieuwe mascara van Catrice,  je heb deze nieuwe mascara in verschillende varianten en ik heb de waterproof, altijd handig toch



De mascara heeft een grote borstel die ik persoonlijk iets te groot vind om mee te werken... de borstel neemt niet alleen de wimpers mee maar ook het ooglid en dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Misschien komt dat omdat ik geen grote borstels gewend ben maar dan nog vind ik dat je daar geen last van moet hebben!



De mascara is echt super goed gepigmenteerd, de zwarte kleur is echt diep zwart perfect voor een mascara. Ook met het aanbrengen op de wimpers waren mijn wimpers diep zwart!

Op de wimpers ziet de mascara er als het volgende uit ; 

Dit is zonder mascara ^^

Met 1 laagjes mascara ^^
en de rest is met 2 laagjes mascara!





Ik vind de mascara erg mooi op mijn wimpers, de kleur is intens zwart, de volume is duidelijk aanwezig en de wimpers worden erg mooi gesepareerd door de borstel. Zoals ik net al aangaf geeft de mascara wel af op het ooglid door de grote borstel. Dat vind ik wel een minpuntje, je wil je net gemaakte oog look natuurlijk niet verpesten. 
De mascara geeft aan dat dit een waterproof variant, waterproof is de mascara zeker. Een regenbui, krokodillen tranen, dikke mist of een lange douche beurt de mascara blijft op zijn plek zitten

Ik vind de mascara op zich wel fijn alleen ben ik niet zo enthousiast over de borstel omdat die zo mega is. Als jij dat niet erg vind is dit echt een toppertje!

Deze mascara is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister met het vaste assortiment (1mtr schap). De mascara kost 4,89, een prima prijs voor deze mascara!
 Deze week (41) is er een actie bij kruidvat 2 Catrice artikelen voor  €6,-

2 opmerkingen:

  1. Hij klinkt zeker niet slecht! Ik heb nog nooit eerder een mascara van Catrice geprobeerd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt wel goed. Ik vind zelf van die grote mascara borstels juist super fijn
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...