zaterdag 31 oktober 2015

MAX&MORE single lashes

 Ik ben echt een onwijze ramp in combinatie met nep wimpers, ik weet niet waarom maar het zit of schreef, je ziet het randje zitten naja noem het maar op, bij mij kan het allemaal. Wat ik alleen nog nooit geprobeerd heb zijn single lashes en daar werd het maar eens tijd voor!Single lashes zijn eigenlijk kleinere stukjes nepwimpers, een stukje bevat tussen de 5 en 10 haartjes, hierdoor breng je dus een of meerdere stukjes aan en kan je je eigen wimpers wat 'opvullen'.
Vaak ziet het er iets natuurlijker uit dan een hele nepwimper. Het is dus maar net waar je naar opzoek ben!



In het setje wat ik kocht bij de action zitten 3 maten. Klein, middel en groot. Van alle 3 de maten zitten er 10 stukjes in wat dus in totaal 30 stukjes zijn. Meer dan genoeg voor 2 wimpers! Net zoals bij grote nepwimpers kun je deze ook vaker gebruiken bij jezelf maar niet te vaak want dan kunnen er ontstekingen ontstaan als je ze veel te vaak gebruikt!


Eigenlijk breng je de stukjes precies hetzelfde op als een grote nepwimper. Eerst lijm op het randje en daarna opplakken! Ik hoop dat dit me beter afgaat...!



Ik ben erg tevreden het eerste stukje zat gelijk perfect en het zag er super leuk uit, heel natuurlijk maar toch iets voller dan je eigen wimper. Ik moet zeggen dan het tweede, derde en vierde stukje niet zo goed gingen als het eerste stukje maar ik denk dat dat komt door mijn slechte pincet!
Ik ga dit zeker vaker gebruiken en jullie zullen ze vast nog vaker voorbij zien komen in (kerst)looks!

De MAX&MORE single lashes zijn verkrijgbaar bij de action voor als ik me niet vergis €0,89 cent per setje van 30 stukjes!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...