woensdag 28 oktober 2015

X-MAS DIY #1

Het duurt nog iets minder als 2 maanden en dan staat de kerst alweer voor de deur. Omdat ik vorig jaar veel te laat was met mijn kerst artikelen besloot ik om dit jaar lekker op tijd te beginnen en daarom heb ik vandaag voor jullie mijn eerste kerst diy klaarstaan! Ik ga jullie 4 leuke kerstkaartjes zien die je super makkelijk zelf kan maken!

Bij de boekhandel kocht ik 10 dubbele kaarten + enveloppen voor €2,49 achteraf zag ik dat ze gelijke hadden bij de action met 8 voor €0,79! Dat is al een beter prijs...



Het eerste kaartje is heel simpel om te maken maar is door het glitter-tape wel super feestelijk! Het glitter tape komt van de Action.



Het tweede kaartje is ook gemaakt met washi tape van de action. Ik heb het tape in de vorm van een kerstboom geplakt en als piek heb ik een halve plak parel van de action gebruikt!



Deze kaart vind ik echt super leuk en heel speels door de gestempelde letters. Door de kleurtjes en de rommelige lijnen ziet het er erg leuk uit. De kaarsen zelf zijn met washi tape van de action gemaakt en de vlammetjes heb ik getekend met een gele stift en het streepje met een zwarte fine liner.



Deze vind ik ook echt heel leuk omdat het gemaakt is met een echt takje die ik gezocht heb in de tuin. Ik heb van de washi tape 3 stroken gepakt waarmee ik het takje heb vast gezet. Om de kerstboom te decoreren heb ik nog meer halve plak parels van de action gebruikt!

Ik hoop dat ik jullie alvast op leuke idee├źn heb gebracht voor originele en handgemaakte kerstkaartjes.

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...