zaterdag 21 november 2015

Catrice nude illusion foundation in 020 rose vanilla


Vandaag heb ik een review voor jullie van een foundation. Ik heb een hele tijd geen foundation gedragen en dus ook niet gereviewd maar afgelopen weken miste ik toch wel een fijne foundation en mijn zoektocht begon bij deze foundation! Benieuwd of de zoektocht hier ook eindigt? Lees dan snel verder :)



De foundation bevat 30ml, een mooie hoeveelheid voor een foundation!



Ik heb de foundation in de kleur 020. Deze kleur heeft een roze ondertoon en is eigenlijk net iets te roze voor mij. Als ik het goed blend in mijn hals is de kleur goed genoeg maar hij had voor mij iets minder roze gemogen.



De foundation is vrij vloeibaar. Hierdoor is de foundation wel erg fijn aan te brengen en uit te blenden.




Op de hand brengt de foundation al erg egaal aan. Natuurlijk heb ik ook foto's gemaakt van het gezicht.

Voor het aanbrengen van wat dan ook (op dagcreme na)

Alleen met foundation ;

Met de rest van mijn make-up ;

Ik ben erg tevreden over deze foundation, ik denk dat ik de foundation nu ongeveer 1 maand lang gebruik en ik heb nog geen dag gehad dat ik een minpuntje heb ervaart. Ik breng de foundation aan met een make-up sponge. Dit is een hele fijne manier om deze foundation aan te brengen. De foundation verliest hierdoor niet zijn dekking, maar voelt erg luchtig aan. Deze foundation voel je niet zitten!
 Zoals je wel op de foto's kan zien bedekt de foundation echt mijn oneffenheden. De pukkeltjes, mijn rode wangetjes, pigment vlekjes/littekentjes en wallen onder mijn ogen. Bij heftige puistjes of na een lange nacht heb ik net wat concealer nodig maar als mijn huid er 'normaal' uitziet heb ik aan alleen foundation genoeg.

Mocht je nog opzoek zijn naar een nieuwe foundation die wel betaalbaar is, is dit zeker een aanrader! De nude illusion foundation is verkrijgbaar in het vaste assortiment van catrice voor €7,59. Wat wel een van de duurdere producten is van Catrice, maar ik vind hem de prijs zeker waard.

Liefs Tessa,


Wat is jullie favoriete foundation?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...