zaterdag 7 november 2015

Essence make me pretty brushes | eerste indruk

Ongeveer 1,5 maand geleden kwam er een preview online van de nieuwe trend edition van Essence die in November in de winkel zou komen. Het is eindelijk november en de collectie lag eindelijk in de winkel. Ik vind dit persoonlijk de meeste leuke trend edition van essence ooit want ik hou van make-up kwasten en low budget en vooral van de combinatie ;) Vandaag mijn eerste indruk van deze cuties!




De collectie bestaat uit 9 kwasten. 1 voor de lippen, 4 voor de ogen en 4 voor het gezicht

  • eyebrow comb
  • precise eyeshadow brush
  • eyeshadow blender brush
  • lipbrush
  • concealer brush
  • 3 in 1 (angled brush, crease brush, sponge)
  • bronzer brush
  • powder & highlighter brush
  • blush brush









Ik kan heel kort zijn want alle kwasten zijn echt super, zonder uitzondering. Alle kwasten zijn onwijs zacht, voelen fijn aan op de huid, ogen of lippen. Alle kwasten brengen het product goed, gelijkmatig en precies aan. Ook zijn de kwasten heel goed uit te wassen zoals ik elke week doe ivm de hygiĆ«ne. Ik heb eigenlijk geen lelijk woord over de kwasten te zeggen. En daar ben ik heel blij om want dat is wel wat ik stiekem had gehoopt. Alle kwasten zijn gemaakt van synthetische haren (wat ik zelf ook erg fijn vind). Ik vind dat essence dit heel leuk (want laten we eerlijk zijn de verpakkingen zijn toch om op te eten?!) en goed heeft gedaan!



Hier nog even een foto van de kassa bon want dit was ik kwijt voor alle kwasten!

Ik kan de kwasten jullie echt aanraden, ik vind het echt budget toppertjes. Ik zou zeggen ren naar de winkel en sla ze in want voor je het weet zijn ze op of uitverkocht.

Liefs Tessa,

Hebben jullie nog gerichte vragen over de kwasten laat het dan even weten in de reacties :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...