zaterdag 28 november 2015

Essence white polish + express dry spray


Vandaag  heb ik een review voor jullie van een witte nagellak en een nagellak droog spray! Allebei de producten zijn van essence :)



Persoonlijk vind ik witte nagellak erg mooi staan! Bij zowel andere als mezelf. Mijn huidige witte nagellak was op en toen ik deze tegen kwam bij de Kruidvat heb ik deze meegenomen. Er is een tijd geweest dat ik altijd nagellak droog spray gebruikte, toen kon ik echt niet zonder dat spul. Inmiddels was ik afgekickt (haha) maar toen ik deze van essence in het schap zag staan was ik toch wel benieuwd hoe deze werkt en of het echt zo fijn is als dat ik me kan herinneren!

Witte nagellak is eigenlijk een must, het is super handig als basis, voor nail-art maar ook als nagellak kleurtje voor de winter!






Zoals we gewend zijn van essence is ook dit kwastje wat breder! Een goede dekkende witte nagellak vinden is nog best lastig, gelukkig is deze budget topper de oplossing, de kleur is dekkend na 2 dunne laagjes wat echt super fijn is natuurlijk! Ik heb geen minpuntje kunnen ontdekken bij deze nagellak! Wat natuurlijk een goed teken is!





Zoals ik net al schreef kon ik vroeger (denk aan 2 tot 3 jaar geleden) echt niet zonder nagellak droog spray. Ik zweerde bij dat spul. Ik heb niet heel veel geduld en dus ook niet tijdens het nagels laken. Gelukkig bestaat er z'n spray en heb ik geen geduld meer nodig voor het lakken van mijn nagels. Deze spray droogt je nagellak binnen 2 minuten. De spray die ik vroeger gebruikte stonk onwijs erg gelukkig doet deze dat niet, deze ruikt heel fijn en aangenaam :) Pluspuntje!


Over beide producten ben ik erg te spreken en kan ik jullie ook zeker aanraden, leuk als cadeautje bijvoorbeeld :)
Het nagellakje kost €1,69 en de spray kost €2,59. Te koop in het vaste assortiment van essence en ook verkrijgbaar op kruidvat.nl!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...