zaterdag 14 november 2015

W7 power puff face blender sponge

Ik kan echt niet zonder een beauty sponge. Op dit moment heb ik er eentje die ik ooit bij een groothandel heb gekocht maar die ziet er echt niet meer uit en is echt duidelijk aan vervanging toe. Vandaar dat ik deze power puff kocht bij de Big Bazar. 



De power puff van W7 is in 3 verschillende kleuren verkrijgbaar en in 2 verschillende vormen. Je heb deze vorm (die ik heb) en een ei vormige spons. Ze zijn verkijgbaar in het licht roze, fel roze (de kleur die ik heb) en in het paars. 


Op de achterkant van de verpakking staat aangegeven dat je voor gebruik de spons onder de kraan moet nat maken en daarna goed moet uitknijpen zodat de soms alleen nog vochtig is. Ook staat er dat je na gebruik de spons weer moet schoonspoelen van de foundation/concealer/poeder.

Als je de spons uit de verpakking haalt is die natuurlijk nog niet nat. Hierdoor voelt de spons ook heel massief aan. In de 2 onderstaande foto's kan je de ongeveer afmetingen zien voor het nat maken!



Toen heb ik de spons onder de kraam gehouden zodat het water in de spons kan trekken. Dit geen vrij snel wat natuurlijk wel fijn is. Daar na heb ik de spons heel stevig droog geknepen en nog even in een handdoek gevouwen. De spons was duidelijk gegroeid. De 2 foto's hier onder laten dat goed zien!



Het aanbrengen van foundation is met deze spons echt zo gepiept. Het resultaat is mooi, de spons werkt snel en makkelijk ik ben er helemaal gelukkig mee en ik kan hem jullie voor nu zeker aanraden. Ik heb heel erg benieuwd of de spons het goed vol gaat houden en dat er niet te snel scheurtjes of gaten in komen. Maar voor nu is echt echt een topper!

Deze spons is onder andere verkrijgbaar bij de big bazar voor €3,99. De spons is van het merk W7 dus zal ongetwijfeld op meer plekken verkrijgbaar zijn!

Fijne weekend girls, liefs Tessa,

1 opmerking:

  1. Ik heb nog nooit zo een sponsje gebruikt, maar lees er veel positieve dingen over.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...