woensdag 11 november 2015

X-MAS DIY #2

2 weken geleden hebben jullie de eerste kerst DIY al kunnen zien en vandaag is het tijd voor deel 2. Vandaag laat ik jullie weer 3 leuke, originele en makkelijk te maken kerstkaarten zien!

Kerstkaart 1 : elanden kaart


Wat ik heb gedaan voor deze kaart is heel makkelijk. Ik heb met waterverf en mijn vinger 'stempels' gezet op de kaart. Deze heb ik laten drogen, daarna heb ik met rode verf een rode neus gemaakt. De geweien en de oogjes getekend met een zwarte cd stift. Ik vind ze echt onwijs leuk geworden en beter als dat ik had gedacht.

Kerstkaart 2 : glitter kerstboom

Deze kaart is wat simpeler. Wat je eigenlijk doet is een patroon zetten met lijm en daarover heen strooi je glitters, je klopt de overige glitters van de kaart af. Met een stift heb ik er een leuke tekst op gezet en met een plakparel van de action heb ik de kerstboom helemaal afgemaakt. 

Kerstkaart 3 : Lettertang


Vorig jaar heb ik mijn moeder een lettertang cadeau gedaan voor kerst. Toen ik deze kerstkaart op internet voorbij zag komen heb ik haar tang even geleend om deze leuke kaart te maken. De lettertang komt van de hema en kost €10 euro. Ik heb er nog een leuke tekst bijgezet en dan is je kaar eigenlijk al klaar. Deze kaart is ook heel origineel en makkelijk te maken mits je natuurlijk de goede spullen heb.

Over 2 weken komt er weer een nieuwe kerst DIY online want voordat we het weten is het alweer kerst!

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...