woensdag 25 november 2015

X-MAX DIY #3

4 en 2 weken geleden zijn er ook DIY's online gekomen waarin ik jullie leuke, persoonlijke en zelfgemaakte kaartjes laat zien voor kerst! Vandaag is deel 3 en het laatste deel met kerstkaartjes over 2 weken een andere leuke DIY die ook te maken heeft met de kerst!


Kaartje 1 : Oh glitter boom


~

Met potlood heb ik als eerst een kerstboom getekend, de kerstboom heb ik helemaal gevuld met een dunne laag lijm, daarna heb ik er glitter palette over gestrooid van de Action! De overige glitters heb ik eraf getikt en ik heb de boom omlijnt met een zwarte stift! Super leuk als je val glitters houd!

Kerstkaart 2 :  Sneeuwvlok!

Ik denk niet dat ik de enige was die vroeger uren lang sneeuwvlokjes kon knippen uit dubbelgevouwen blaadjes, opeens bedacht ik me dat dit ook heel leuk kan zien voor op een kerstkaart! Zo gedaan en super leuk! Om het nog wat af te maken heb ik er nog een heel klein beetje glitter over gesprankeld!

Kerstkaart 3 : een bos vol ... zilver!



Voor de laatste kaart heb ik zilveren kerstboompjes van de Action gebruikt. Ik begon met lijnen zetten die de bergen vormen. De zilveren kerstboompjes heb ik net iets boven de lijn geplakt zodat die de bomen in het bos voorstellen! Ook heel leuk en simpel te maken :)

De kaartjes komen van de boekhandel bij ons in de stad en kosten €2,49 voor 10 kaartjes. Bij de Action verkopen ze vergelijkbare kaartjes voor €0,89 en dan heb je 8 kaartjes.

Wat is jullie favoriete kerstkaartje van de 3? Hebben jullie de andere 2 delen ook al gezien? Klik hier voor de eerste kerst DIY en hier voor de tweede kerst DIY!

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...