zaterdag 5 december 2015

Essence pure skin compact powder vs Essence mattifying compact powder


Vandaag ga ik jullie vertellen welke poeder ik het beste vind! Het gaat tussen de essence pure skin compact powder en essence mattifying compact powder!



Beide poeders zijn van essence en zijn lekker budgetproof!


Zoals je kan zien is de pure skin iets donkerder dan de mattifying poeder. Toch heb ik de pure skin in de lichtste kleur 01. Ook de mattifying poeder heb ik in een van de lichtste kleuren.




De essence pure skin powder is een poeder voor een onzuivere huid. Een huid met mee-etertjes, oneffenheden en rode vlekjes. De poeder bevat een clearderm complex die zink bevat, zink pakt pukkeltjes en oneffenheden aan maar geeft de huid wel een mooie gezonde uitstraling .
Een perfecte poeder voor mijn huid!


Ik heb de lichtste kleur 01, ook is er nog een tint donkerder verkrijgbaar 02. Helaas niet heel veel keuze.


De mattifying poeder heeft geen bijzondere toevoeging en geeft de huid een matte uitstraling.


PLUS EN MINPUNTEN ESSENCE PURE SKIN COMPACT POWDER
- de poeder ruikt heel gek, niet lekker.
+ heeft een matte uitstraling op de huid.
+ voelt fijn aan op de huid
+ heeft een vrij hoge pigmentatie
+ ziet er goed uit op de huid


PLUS EN MINPUNTEN VAN DE ESSECE MATTIFYING COMPACT POWDER
+ matteert de huid
- is er poederig op de huid
+ ruikt wel fijn ;)


Conclusie ;

Ik vind persoonlijk de pure skin poeder fijner. Deze heeft een wat beter dekking en zie je minder zitten op de huid. Dit zou ook een poeder zijn die ik zou gebruiken op dagen dat ik geen zin heb in een laag foundation en wat luchtiger door de dag wil! De mattifying poeder is ook zeker een slechte poeder maar zie je toch wat meer zitten wat ik persoonlijk een min puntje vind. Kwa prijs zit er niet heel veel verschil in de poeders.

De pure skin compact powder kost €2,99
De essence mattifying compact powder kost €2,89

Ik ben benieuwd of een van jullie ervaring heeft met een van de poeders en wat jullie ervan vonden :)

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke vergelijking, ik ben nog niet bekend met beiden poeders, dus dan is het zeker erg leuk en handig om de verschillen te lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyy, ik ben het hier helemaal mee eens. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de pure skin, vind deze echt heel fijn. En bedankt voor dit leuke artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...