zaterdag 26 december 2015

Kiko milano power pro nail lacquer

Net als schoenen en make-up heb je nagellakjes nooit genoeg. Toen ik bij de Kiko was en de actie 3+3 gratis liep koos ik 3 extra nagellakjes uit (gratis dus :))! De keuze was snel gemaakt. Het werden mooie pastel kleurtjes voor de lente en een hemelsblauwe kleur waar ik al een tijdje naar opzoek was!



De nagellakjes zijn vrij groot en bevatten 11ml. Ik vind de flesjes er erg leuk uitzien, heel simpel maar wel leuk!


 Kleur 16 : Dit is een mooie baby roze kleurtje. Heel leuk voor de lente!


 Kleur 36 : Is een licht groene maar wel wat fellere kleur ook helemaal leuk voor de lente!


 Kleur 37 : Dit is een baby blauwe kleur ook echt geweldig voor de lente


Kleur 39 : dit is een kleur waar ik al lang naar opzoek was een creamy hemelsblauwe kleur! En ik heb hem gevonden :)



Wat ik wel grappig vind aan deze lakjes is dat je het dopje eraf moet halen om überhaupt de nagellak te kunnen gebruiken. Onder het vierkante dopje zit een veel beter dopje die je makkelijker kan vast houden dan een vierkant blok tijdens het lakken. Het vierkante dopje kan je er makkelijk van af halen maar sluit wel goed aan als je hem er weer op doet!



De kwastjes van de nagellak zien er allemaal hetzelfde uit, vrij breed. Wat ik persoonlijk heel fijn vind!

Uiteraard heb ik de nagellakjes geswatched, niet op mijn eigen nagels want die hebben een winterdipje ;) maar ik heb ze wel voor jullie op een nagelwiel aangebracht, dit zijn 2 laagjes, wat ook genoeg is om je eigen nagels mooi egaal te lakken!





Bij mij bleef de nagellak erg goed zitten z'n 2 tot 3 dagen bijna onbeschadigd. Ik heb over de nagellak toen wel een top-coat van Essence gebruikt. Na 2 tot 3 dagen begonnen er wat af te bladeren maar ik moet zeggen dat ik dan ook wel weer toe ben aan een nieuwe kleurtje. Bij mij blijft nagellak toch nooit zo mooi zitten aanzien ik veel aan het werk ben en veel met mijn handen doe. Doe je dat nou net wat minder dan blijft ie misschien wel langer mooi zitten! Ik vind de nagellakjes erg fijn lakken en werken, ik vind het zeker aanraders.

Er is een mooi aanbod aan kleuren, bekijk op de KIKO site HIER het hele aanbod en ook hier kan je ze bestellen voor €4,90 per stuk! Wat een fijne prijs is voor deze nagellakjes!

Hoe was jullie kerst? Liefs Tessa!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...