zaterdag 12 december 2015

Kiko smart lipstick 917

Vorige week zondag ben ik voor het eerst naar de Kiko geweest, ze hebben een winkel zitten in het Alexandrium en daar ging ik langs. Ik ben zeer goed geslaagd (6 producten) en vandaag heb ik een review voor jullie van de smart lipstick die ik kocht!





Ik vind de verpakking van de lipstick er mooi! Heel simpel matt zwart maar echt wel heel erg mooi!


Ik kocht de kleur 917. Het is een nude kleur met een paarse ondertoon en goude shimmers!




Aaah ik ben zo verliefd op de kleur, ik vind hem echt prachtig!



Ik ben echt heel erg te spreken over de lipstick. De kleur is echt onwijs mooi en het is ook een kleur die ik eigenlijk nog nooit eerder heb gezien bij wat voor merk dan ook! De lipstick voelt fijn aan op de lippen, heel zacht. Het is geen long-lasting lipstick en dat is ook te merken, na een maaltijd moet je de lipstick wel even bijwerken. Wel vervaagd de kleur heel egaal en netjes en ziet het er dus niet heel lelijk uit als de kleur iets vervaagd. De lipstick droogt je lippen ook echt niet uit wat ook heel erg fijn is en vooral met het koude weer.




Nogmaals de kleur is echt heel mooi en ze hadden ook nog heel veel andere mooie kleuren, ik heb er eigenlijk spijt van dat ik niet meer kleurtjes heb meegenomen... Mochten jullie de Kiko een keertje tegen komen is het zeker een aanrader, het personeel is heel vriendelijk en helpen je heel goed! Het is wel druk omdat het niet een mega grote winkel is maar dat heb ik er zeker voor over gehad!

De lipstick is ook hier online verkrijgbaar voor ook €3,90, en dat betaalde ik er ook voor in de winkel!

Ik ben benieuwd of jullie ook ervaring hebben met Kiko en wat jullie ervan vonden.

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...