zaterdag 30 januari 2016

Etos color care lipstick in Apres Chique

Als ik me niet vergis liet ik twee2 weken geleden al twee lipproducten van Etos eigenmerk zien, hier was ik erg tevreden over. Deze week laat ik een lipstick aan jullie zien ook uit het nieuwe assortiment!


De naam van de lipsticks is niet veranderd, hiervoor hete de lipsticks namelijk ook al de Etos Colour Care lipstick. Wel heeft de verpakking/uitstraling een flinke metamorfose gekregen, en ik moet zeggen dat ik de nieuwe verpakkingen erg leuk uitziet, als je het mij vraagt veel beter als hiervoor!


De lipstick word omgeschreven als een moisturizing lipstick met een intense kleur.


Ik heb de lipstick in kleur 019 Apres Chique. Dit is een hele mooie intense rode kleur!




De lipstick is echt fel rood, heel erg mooi als je het mij vraagt maar je moet er natuurlijk wel van houden! Persoonlijk vind ik rode lipstick altijd er mooi.  

Natuurlijk heb ik ook swatches voor jullie! Zowel op de hand als op de lippen :)


De pigmentatie van de lipstick is echt dik in orde! De kleur is echt onwijs mooi! Zo fel en helder rood :)


Ik ben zeker blij dat ik deze lipstick heb aangeschaft, de kleur is erg mooi en de pigmentatie is echt dik in orde. Wel is het natuurlijk een gewone lipstick dus long lasting en kiss proof is deze lipstick niet. Maar hé, dit staat nergens aangegeven dus het is niet zo dat ze hun belofte niet nakomen, maar toch wilde ik het er even bij vermelden. Ondanks dat de lipstick dus wel afgeeft en je de lipstick zeker na elke grote maaltijd (ontbijt, lunch en diner) wel even moet bijwerken is en blijft de kleur prachtig. Ik zal de lipstick niet elke dag gebruiken omdat de lipstick best wel afgeeft op bijvoorbeeld je glas en ook moet je de lipstick af en toe echt bijwerken en daar heb ik niet altijd zin in of tijd voor.

De lipstick is verkrijgbaar in ongeveer 20 verschillende kleuren voor €3,99 per stuk. Wat ik een goede prijs vind voor deze leuke lipsticks!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...